Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи

Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2019) Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи. In: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія / за заг. редакцією В.Є. Литньова, Н.Є. Колексник, Т.В. Завязун. О.О. Євенок, Житомир, с. 172-188.

[img]
Перегляд
Text
Download (2MB) | Перегляд

Опис

Євроінтеграція української держави детермінує компетентнісний вектор розвитку її освітнього простору. Такий напрям розвитку віддзеркалено в провідних освітніх документах країни, зокрема у Концепції Нової Української школи. У зазначеному документі чітко окреслено перелік ключових компетентностей, якими мають оволодіти учні в процесі набуття шкільної освіти.

Тип елементу : Розділ книги
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 11 Лист 2019 22:57
Останні зміни: 11 Лист 2019 22:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30111

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу