Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи

Михайлова О. С., Гуманкова О. С. (2019) Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи. In: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія / за заг. редакцією В.Є. Литньова, Н.Є. Колексник, Т.В. Завязун. О.О. Євенок, Житомир, С. 172–188.

[img]
Preview
Текст
Download (2MB) | Preview

Анотація

Євроінтеграція української держави детермінує компетентнісний вектор розвитку її освітнього простору. Такий напрям розвитку віддзеркалено в провідних освітніх документах країни, зокрема у Концепції Нової Української школи. У зазначеному документі чітко окреслено перелік ключових компетентностей, якими мають оволодіти учні в процесі набуття шкільної освіти.

Тип ресурсу: Розділ книги
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 11 Лист 2019 22:57
Оновлення: 11 Лист 2019 22:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30111

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу