Корнієцька, К. С. (2019) Підготовка вчителя до формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи засобами літературних творів. Андрагогічний вісник (10). с. 109-116.
|
Text
Download (612kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуто лінгвосоціокультурну компетентність у методичному аспекті. З’ясовано ступінь розробленості проблеми підготовки вчителів до формування у школярів даного виду компетентності у вітчизняній та зарубіжній літературі. Обґрунтовано необхідність підготовки педагогічних працівників до формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи. Доведено, що літературні твори є джерелом для ії розвитку. Розглянуто компоненти лінгвосоціокультурної компетентності, етапи її формування у молодших школярів, вправи, які сприятимуть її розвитку при вивченні літературних творів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 08 Черв 2020 14:36 |
Останні зміни: | 08 Черв 2020 14:36 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31151 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |