Підготовка вчителя до формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи засобами літературних творів

Корнієцька, К. С. (2019) Підготовка вчителя до формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи засобами літературних творів. Андрагогічний вісник (10). с. 109-116.

[img]
Перегляд
Text
Download (612kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто лінгвосоціокультурну компетентність у методичному аспекті. З’ясовано ступінь розробленості проблеми підготовки вчителів до формування у школярів даного виду компетентності у вітчизняній та зарубіжній літературі. Обґрунтовано необхідність підготовки педагогічних працівників до формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи. Доведено, що літературні твори є джерелом для ії розвитку. Розглянуто компоненти лінгвосоціокультурної компетентності, етапи її формування у молодших школярів, вправи, які сприятимуть її розвитку при вивченні літературних творів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 08 Черв 2020 14:36
Останні зміни: 08 Черв 2020 14:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31151

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу