Підготовка вчителя до формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи засобами літературних творів

Корнієцька, К. С. (2019) Підготовка вчителя до формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи засобами літературних творів. Андрагогічний вісник (10). pp. 109-116.

[img]
Preview
Text
Download (612kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто лінгвосоціокультурну компетентність у методичному аспекті. З’ясовано ступінь розробленості проблеми підготовки вчителів до формування у школярів даного виду компетентності у вітчизняній та зарубіжній літературі. Обґрунтовано необхідність підготовки педагогічних працівників до формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи. Доведено, що літературні твори є джерелом для ії розвитку. Розглянуто компоненти лінгвосоціокультурної компетентності, етапи її формування у молодших школярів, вправи, які сприятимуть її розвитку при вивченні літературних творів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 08 Jun 2020 14:36
Last Modified: 08 Jun 2020 14:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31151

Actions (login required)

View Item View Item