Вознюк, О. В. (2021) Концепція ноосферної освіти у першому наближенні. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія / За наук. ред. А.П. Самодрина. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук : ПП Щербатих О. В., pp. 120-145. ISBN 978-617-639-291-0
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Психолого-педагогічна концепція ноосферної освіти базується на двох аспектах, пов'язаних як з резонансними ефектами, що мають просторово-польову, ноосферну природу, так і з завданням з формування самосвідомості людини як вільної самодетермінованої, творчої сутності. Метою життя людини є ноосфера як гармонійний суспільний лад, що реалізується через: принцип "ціле – більше частин", феномен резонансу, особистість як вільну, творчу, гармонійну істоту, механізм певної критичної маси гармонійних особистостей.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 13 Mar 2021 12:03 |
Last Modified: | 13 Mar 2021 12:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32355 |
Actions (login required)
View Item |