Концепція ноосферної освіти у першому наближенні

Вознюк, О. В. (2021) Концепція ноосферної освіти у першому наближенні. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія / За наук. ред. А.П. Самодрина. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук : ПП Щербатих О. В., с. 120-145. ISBN 978-617-639-291-0

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Психолого-педагогічна концепція ноосферної освіти базується на двох аспектах, пов'язаних як з резонансними ефектами, що мають просторово-польову, ноосферну природу, так і з завданням з формування самосвідомості людини як вільної самодетермінованої, творчої сутності. Метою життя людини є ноосфера як гармонійний суспільний лад, що реалізується через: принцип "ціле – більше частин", феномен резонансу, особистість як вільну, творчу, гармонійну істоту, механізм певної критичної маси гармонійних особистостей.

Тип елементу : Розділ книги
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 13 Бер 2021 12:03
Останні зміни: 13 Бер 2021 12:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32355

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу