Дубасенюк О. А., Вознюк О. В., Копетчук В. А. (2021) Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 36 (2). С. 18–24. ISSN 2311-2409
|
Текст
Download (596kB) | Preview |
Анотація
У статті здійснено аналіз особливостей особистісної і науково-професійної спрямованості викладачів закладів вищої освіти. Актуальність дослідження випливає із того, що науково-педагогічна діяльність викладачів тісно пов’язана з їх творчим розвитком та професійним самовдосконаленням. Завданнями статті є дослідження особистісно-психологічних особливостей відповідної спільноти викладачів вищої школи, провідних типів спрямованості особистості та їх науково-педагогічної діяльності. За допомогою загальної теорії систем з'ясована системна кореляція головних категорій педагогіки у контексті типів спрямованості педагога.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | типи спрямованості особистості викладача; науково-педагогічна діяльність викладача; загальна теорія систем; наукова парадигма, професійна майстерність; професійне самовдосконалення |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 22 Січ 2022 09:37 |
Оновлення: | 22 Січ 2022 09:37 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33636 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |