Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Копетчук, В. А. (2021) Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 36 (2). с. 18-24. ISSN 2311-2409

[img]
Перегляд
Text
Download (596kB) | Перегляд
Офіційний URL: https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/304

Опис

У статті здійснено аналіз особливостей особистісної і науково-професійної спрямованості викладачів закладів вищої освіти. Актуальність дослідження випливає із того, що науково-педагогічна діяльність викладачів тісно пов’язана з їх творчим розвитком та професійним самовдосконаленням. Завданнями статті є дослідження особистісно-психологічних особливостей відповідної спільноти викладачів вищої школи, провідних типів спрямованості особистості та їх науково-педагогічної діяльності. За допомогою загальної теорії систем з'ясована системна кореляція головних категорій педагогіки у контексті типів спрямованості педагога.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: типи спрямованості особистості викладача; науково-педагогічна діяльність викладача; загальна теорія систем; наукова парадигма, професійна майстерність; професійне самовдосконалення
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 22 Січ 2022 09:37
Останні зміни: 22 Січ 2022 09:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33636

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу