Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Копетчук, В. А. (2021) Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 36 (2). с. 18-24. ISSN 2311-2409
|
Text
Download (596kB) | Перегляд |
Опис
У статті здійснено аналіз особливостей особистісної і науково-професійної спрямованості викладачів закладів вищої освіти. Актуальність дослідження випливає із того, що науково-педагогічна діяльність викладачів тісно пов’язана з їх творчим розвитком та професійним самовдосконаленням. Завданнями статті є дослідження особистісно-психологічних особливостей відповідної спільноти викладачів вищої школи, провідних типів спрямованості особистості та їх науково-педагогічної діяльності. За допомогою загальної теорії систем з'ясована системна кореляція головних категорій педагогіки у контексті типів спрямованості педагога.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | типи спрямованості особистості викладача; науково-педагогічна діяльність викладача; загальна теорія систем; наукова парадигма, професійна майстерність; професійне самовдосконалення |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 22 Січ 2022 09:37 |
Останні зміни: | 22 Січ 2022 09:37 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33636 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |