Особливості використання особистісноорієнтованого підходу на уроках із хімії профільного рівня

Авдєєва, О. Ю. (2023) Особливості використання особистісноорієнтованого підходу на уроках із хімії профільного рівня. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична очно-дистанційна конференція «Імперативи розвитку нової української школи в умовах цифрових трансформацій», 26.07.2023, Київ.

[img]
Перегляд
Text
Download (283kB) | Перегляд

Опис

У збірнику матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної очно-дистанційної конференції «Імперативи розвитку нової української школи в умовах цифрових трансформацій», яка відбулася у межах ІV Всеукраїнської очно-дистанційної літньої школи з міжнародною участю «Нова українська школа в дії: підкорюй вершини!» висвітлено результати наукових та прикладних досліджень з актуальних питань удосконалення підготовки вчителів у системі неперервної освіти, а також цифровізації освітнього процесу та розвитку дистанційної освіти. У збірнику обґрунтувано нові підходи до впровадження ключових компетентностей в Новій українській школі; модельних навчальних програм 5-9 класів - Нова українська школа; педагогіки партнерства в Новій українській школі, також акцентовано на педагогічих підходах в STEM-освіті, впровадженні інноваційних освітніх проєктів з метою забезпечення якості освітнього процесу, вихованні особистості в освітньому процесі; теоретико-методологічних аспектів інклюзивної освіти. Крім того розкрито здоров’язбережувальні технології, безпечний та здоровий спосіб життя та ін.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Програмний виступ)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QD Хімія
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра хімії
Користувач, що депонує: Олена Анічкіна
Дата внесення: 05 Жов 2023 14:37
Останні зміни: 05 Жов 2023 14:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38053

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу