Формування дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти засобами педагогічного проектування

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2023) Формування дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти засобами педагогічного проектування. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2 (126). С. 141–151. ISSN 2414-9799

[img]
Preview
Текст
Download (802kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему наукової освіти, роль інтеграції науки та освіти на сучасному етапі. Проаналізовано процес формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів у напряму проєктування науково-педагогічного дослідження у закладах вищої освіти. Проведений педагогічний експеримент довів, що важливою характеристикою наукової та професійної діяльності є дослідницька компетентність як інтегральна особистісна якість, що виявляється у готовності і здатності самостійно засвоювати й отримувати нові знання на основі набутого досвіду та перетворювальної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дослідницька компетентність; педагогічне проєктування; проєктне навчання, структура готовності до наукової діяльності; кваліфікаційна робота; здобувачі вищої освіти
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 09 Жовт 2023 07:43
Оновлення: 09 Жовт 2023 07:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38065

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу