Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2023) Формування дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти засобами педагогічного проектування. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2 (126). С. 141–151. ISSN 2414-9799
|
Текст
Download (802kB) | Preview |
Анотація
У статті розглянуто проблему наукової освіти, роль інтеграції науки та освіти на сучасному етапі. Проаналізовано процес формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів у напряму проєктування науково-педагогічного дослідження у закладах вищої освіти. Проведений педагогічний експеримент довів, що важливою характеристикою наукової та професійної діяльності є дослідницька компетентність як інтегральна особистісна якість, що виявляється у готовності і здатності самостійно засвоювати й отримувати нові знання на основі набутого досвіду та перетворювальної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дослідницька компетентність; педагогічне проєктування; проєктне навчання, структура готовності до наукової діяльності; кваліфікаційна робота; здобувачі вищої освіти |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 09 Жовт 2023 07:43 |
Оновлення: | 09 Жовт 2023 07:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38065 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |