Формування дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти засобами педагогічного проектування

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2023) Формування дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти засобами педагогічного проектування. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2 (126). с. 141-151. ISSN 2414-9799

[img]
Перегляд
Text
Download (802kB) | Перегляд
Офіційний URL: https://pedscience.sspu.edu.ua/?page_id=5026

Опис

У статті розглянуто проблему наукової освіти, роль інтеграції науки та освіти на сучасному етапі. Проаналізовано процес формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів у напряму проєктування науково-педагогічного дослідження у закладах вищої освіти. Проведений педагогічний експеримент довів, що важливою характеристикою наукової та професійної діяльності є дослідницька компетентність як інтегральна особистісна якість, що виявляється у готовності і здатності самостійно засвоювати й отримувати нові знання на основі набутого досвіду та перетворювальної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дослідницька компетентність; педагогічне проєктування; проєктне навчання, структура готовності до наукової діяльності; кваліфікаційна робота; здобувачі вищої освіти
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 09 Жов 2023 07:43
Останні зміни: 09 Жов 2023 07:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38065

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу