Акмеологічний контекст вивчення феномену Олени Пчілки

Сидорчук Н. Г. (2023) Акмеологічний контекст вивчення феномену Олени Пчілки. Креативна педагогіка (16). С. 67–76.

[img]
Preview
pdf
Download (2MB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано застосування акмеологічного підходу до вивчення становлення та розвитку особистості. Здійснено аналіз життя та діяльність видатної поетеси, прозаїні, драматургині, дитячої письменниці, публіцистки, редакторки та журналістки, талановитої педагогині, науковиці, активної громадської діячки, перекладачки, активної борчині за українську національну справу Олени Пчілки з опорою на базові принципи акмеологічного знання – стан, властивості, гармонія. Побудовано життєву акметраєкторію Олени Пчілки з урахуванням її багатоаспектної діяльності. Виокремлено чинники (особисті, особистісні, соціальні, освітні, виховні, технологічні тощо), що вплинули на формування феномену видатної співвітчизниці, її життєвий успіх.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Олена Пчілка, акмеологія, акмеологічний підхід, акметраєкторія.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Нінель Герандівна Сидорчук
Дата подачі: 08 Січ 2024 13:48
Оновлення: 08 Січ 2024 13:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38646

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу