Сидорчук, Н. Г. (2023) Акмеологічний контекст вивчення феномену Олени Пчілки. Креативна педагогіка (16). с. 67-76.
|
pdf
Download (2MB) | Перегляд |
Опис
У статті обґрунтовано застосування акмеологічного підходу до вивчення становлення та розвитку особистості. Здійснено аналіз життя та діяльність видатної поетеси, прозаїні, драматургині, дитячої письменниці, публіцистки, редакторки та журналістки, талановитої педагогині, науковиці, активної громадської діячки, перекладачки, активної борчині за українську національну справу Олени Пчілки з опорою на базові принципи акмеологічного знання – стан, властивості, гармонія. Побудовано життєву акметраєкторію Олени Пчілки з урахуванням її багатоаспектної діяльності. Виокремлено чинники (особисті, особистісні, соціальні, освітні, виховні, технологічні тощо), що вплинули на формування феномену видатної співвітчизниці, її життєвий успіх.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Олена Пчілка, акмеологія, акмеологічний підхід, акметраєкторія. |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач, що депонує: | професор Нінель Сидорчук |
Дата внесення: | 08 Січ 2024 13:48 |
Останні зміни: | 08 Січ 2024 13:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38646 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |