Мотиваційна складова готовності до професійної діяльності у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей

Мірошниченко, О. А., Вознюк, О. В. (2023) Мотиваційна складова готовності до професійної діяльності у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). pp. 118-137. ISSN 2663-6387

[img]
Preview
Text
Download (892kB) | Preview

Abstract

Визначено, що мотиви, яким належить провідне місце у професійній діяльності майбутнього педагога, постійно актуалізуються, діють і чинять істотний мотиваційний вплив на діяльність людини; це реальні мотиви. Деякі інші мотиви, локалізовані знизу ієрархії мотивів, чинять незначний вплив на активність людини й часто загалом не виявляються; це потенційні мотиви, які можуть актуалізуватися за певних обставин.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: система та ієрархія мотивів, готовність до професійної діяльності, особистість як самодетермінована сутність, внутрішня мотивація, творча активність.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: професор Олександр Вознюк
Date Deposited: 21 Jan 2024 18:26
Last Modified: 21 Jan 2024 21:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38806

Actions (login required)

View Item View Item