Мірошниченко, О. А., Вознюк, О. В. (2023) Мотиваційна складова готовності до професійної діяльності у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). с. 118-137. ISSN 2663-6387
|
Text
Download (892kB) | Перегляд |
Опис
Визначено, що мотиви, яким належить провідне місце у професійній діяльності майбутнього педагога, постійно актуалізуються, діють і чинять істотний мотиваційний вплив на діяльність людини; це реальні мотиви. Деякі інші мотиви, локалізовані знизу ієрархії мотивів, чинять незначний вплив на активність людини й часто загалом не виявляються; це потенційні мотиви, які можуть актуалізуватися за певних обставин.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | система та ієрархія мотивів, готовність до професійної діяльності, особистість як самодетермінована сутність, внутрішня мотивація, творча активність. |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 21 Січ 2024 18:26 |
Останні зміни: | 03 Лип 2024 07:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38806 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |