Вознюк, О. В. (2024) Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки : збірник тез доповідей (електронне видання), 16-17 травня 2024 р.. с. 184-188.
|
Text
Download (407kB) | Перегляд |
Опис
Як засвідчують наукові розвідки, нейрони кори головного мозку людини функціонують за інтегральним механізмом, тобто організовують нейронні мережі і констеляції та синхронізують свою роботу. Завдяки цьому мозок людини виявляє тенденцію сприймати й обробляти узагальнену та асоціативну вербальну інформацію, яка виявляється у цілісних вербальних мережах. За таких умов подібні змістовно-морфологічні, графічні та фонетичні елементи сприймаються мозком учасників освітнього процесу як цілісні утворення. При цьому лексичні одиниці іноземної мови, які мають певну фонетичну подібність та спільний етимологічний виток, фіксують активність однієї/цілісної нейронної ділянки головного мозку людини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 17 Черв 2024 13:07 |
Останні зміни: | 17 Черв 2024 13:07 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40135 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |