Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови

Вознюк, О. В. (2024) Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки : збірник тез доповідей (електронне видання), 16-17 травня 2024 р.. с. 184-188.

[img]
Перегляд
Text
Download (407kB) | Перегляд

Опис

Як засвідчують наукові розвідки, нейрони кори головного мозку людини функціонують за інтегральним механізмом, тобто організовують нейронні мережі і констеляції та синхронізують свою роботу. Завдяки цьому мозок людини виявляє тенденцію сприймати й обробляти узагальнену та асоціативну вербальну інформацію, яка виявляється у цілісних вербальних мережах. За таких умов подібні змістовно-морфологічні, графічні та фонетичні елементи сприймаються мозком учасників освітнього процесу як цілісні утворення. При цьому лексичні одиниці іноземної мови, які мають певну фонетичну подібність та спільний етимологічний виток, фіксують активність однієї/цілісної нейронної ділянки головного мозку людини.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 17 Черв 2024 13:07
Останні зміни: 17 Черв 2024 13:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40135

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу