Галус О. М., Романишина Л. М. (2024) Роль критичного мислення у професійній підготовці здобувачів вищої освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету (1.2024). С. 36–41. ISSN 2076-586X
|
Текст
Download (389kB) | Preview |
Анотація
У XXI ст. інформація почала набувати нових функцій: від вдосконалення техніки і технологій, запровадження штучного інтелекту до критичного мислення людей. У цьому контексті важливо у людини розвивати критичне мислення – здатність до ухвалення ретельно обміркованих та незалежних рішень. Проаналізовано сутність та роль критичного мислення у професійній підготовці здобувачів вищої освіти. Наведено прізвища науковців, які у своїх працях досліджували сутність, особливості та властивості критичного мислення людини. Акцентовано увагу та сутність критичного мислення як процесу, за допомогою якого розум людини опрацьовує інформацію з метою осягнення, продукування ідей або розв’язання проблеми. Схарактеризовано основні властивості критичного мислення особистості: усвідомленість, самостійність, рефлексивність, самоаналіз, цілеспрямованість, обґрунтованість, контрольованість, самоорганізованість.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | вища освіта; здобувач вищої освіти; інформація; критичне мислення; властивості критичного мислення. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра хімії |
Користувач: | Олена Анічкіна |
Дата подачі: | 27 Черв 2024 12:27 |
Оновлення: | 27 Черв 2024 12:27 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40535 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |