Плахотнюк, Н. П. (2009) Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4, 6. pp. 411-421.
|
Text
Download (264kB) | Preview |
Abstract
У статті аналізується сутність навчально-ігрового проектування як технології навчання, розглядається зміст понять „навчання”, „гра”, „проектування” як сутнісних характеристик досліджуваного поняття. Розроблено концептуальну модель навчально-ігрового проектування, яка дозволяє виділити та проаналізувати структурні, функціональні компоненти та етапи навчально-проектувальної діяльності, і є підґрунтям для побудови технології її застосування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | концептуальна модель, навчально-ігрове проектування, етапи навчально-ігрового проектування |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 13 Mar 2012 08:19 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6772 |
Actions (login required)
View Item |