Концептуальна модель навчально-ігрового проектування

Плахотнюк, Н. П. (2009) Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4, 6. pp. 411-421.

[img]
Preview
Text
Download (264kB) | Preview

Abstract

У статті аналізується сутність навчально-ігрового проектування як технології навчання, розглядається зміст понять „навчання”, „гра”, „проектування” як сутнісних характеристик досліджуваного поняття. Розроблено концептуальну модель навчально-ігрового проектування, яка дозволяє виділити та проаналізувати структурні, функціональні компоненти та етапи навчально-проектувальної діяльності, і є підґрунтям для побудови технології її застосування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: концептуальна модель, навчально-ігрове проектування, етапи навчально-ігрового проектування
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 13 Mar 2012 08:19
Last Modified: 15 Aug 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6772

Actions (login required)

View Item View Item