Плахотнюк Н. П. (2009) Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4, 6. С. 411–421.
|
Текст
Download (264kB) | Preview |
Анотація
У статті аналізується сутність навчально-ігрового проектування як технології навчання, розглядається зміст понять „навчання”, „гра”, „проектування” як сутнісних характеристик досліджуваного поняття. Розроблено концептуальну модель навчально-ігрового проектування, яка дозволяє виділити та проаналізувати структурні, функціональні компоненти та етапи навчально-проектувальної діяльності, і є підґрунтям для побудови технології її застосування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | концептуальна модель, навчально-ігрове проектування, етапи навчально-ігрового проектування |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 13 Бер 2012 08:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6772 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |