Плахотнюк, Н. П. (2010) Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Збірник наукових праць Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки (1). с. 231-240.
|
Text
Download (277kB) | Перегляд |
Опис
У статті представлено теоретичне обґрунтування технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Технологія розглядається як цілісність її структурних компонентів: концептуальної основи, змістовно-цільової та процесуальної частин. Вихідним положенням технології є розуміння сутності навчально-ігрового проектування як особистісно орієнтованого інтерактивного методу, спрямованого на ефективну підготовку майбутніх фахівців до інноваційної діяльності та розвиток творчих здібностей особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна технологія, підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 13 Бер 2012 08:16 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6780 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |