Плахотнюк Н. П. (2010) Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Збірник наукових праць Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки (1). С. 231–240.
|
Текст
Download (277kB) | Preview |
Анотація
У статті представлено теоретичне обґрунтування технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Технологія розглядається як цілісність її структурних компонентів: концептуальної основи, змістовно-цільової та процесуальної частин. Вихідним положенням технології є розуміння сутності навчально-ігрового проектування як особистісно орієнтованого інтерактивного методу, спрямованого на ефективну підготовку майбутніх фахівців до інноваційної діяльності та розвиток творчих здібностей особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна технологія, підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 13 Бер 2012 08:16 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6780 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |