Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування

Плахотнюк Н. П. (2010) Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Збірник наукових праць Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки (1). С. 231–240.

[img]
Preview
Текст
Download (277kB) | Preview

Анотація

У статті представлено теоретичне обґрунтування технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Технологія розглядається як цілісність її структурних компонентів: концептуальної основи, змістовно-цільової та процесуальної частин. Вихідним положенням технології є розуміння сутності навчально-ігрового проектування як особистісно орієнтованого інтерактивного методу, спрямованого на ефективну підготовку майбутніх фахівців до інноваційної діяльності та розвиток творчих здібностей особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна технологія, підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 13 Бер 2012 08:16
Оновлення: 15 Серп 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6780

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу