Плахотнюк, Н. П. (2010) Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Збірник наукових праць Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки (1). pp. 231-240.
|
Text
Download (277kB) | Preview |
Abstract
У статті представлено теоретичне обґрунтування технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Технологія розглядається як цілісність її структурних компонентів: концептуальної основи, змістовно-цільової та процесуальної частин. Вихідним положенням технології є розуміння сутності навчально-ігрового проектування як особистісно орієнтованого інтерактивного методу, спрямованого на ефективну підготовку майбутніх фахівців до інноваційної діяльності та розвиток творчих здібностей особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | педагогічна технологія, підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 13 Mar 2012 08:16 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6780 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |