Горобченко, Н. В. (2013) Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки (111). с. 65-67.
|
Text
Download (265kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглядаються питання, пов’язані з методикою формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови. Конкретизовано поняття «дискурс» та «дискурсивна компетенція», охарактеризовані функціонально-смислові типи «опис» та «розповідь».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дискурс, дискурсивна компетенція, дискурсивні вміння, опис, розповідь, абзац |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата внесення: | 15 Трав 2014 09:03 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 08:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11238 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |