Семенець, С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики. Керівництво. Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2015.
|
Text
Download (293kB) | Перегляд |
Опис
У монографії розкрито теоретико-методологічні засади, обгрунтовано теорію розвивального навчання математики, що включає: психологію математичних здібностей, концепцію моделі навчально-математичної діяльності і теорію задач; зміст і структуру рефлексії процесу учіння математики; вчення про суб’єкт учіння та стилі навчання; мету, цілі, завдання, системотвірне поняття та особливості змісту навчання; дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності, професійно-особистісні якості вчителя та концепцію моделі педагогічної діяльності. Розрахована на науковців-педагогів, викладачів-методистів, учителів математики, магістрантів педагогічних і класичних університетів.
Тип елементу : | Монографія (Керівництво) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 17 Груд 2015 09:17 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19560 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |