Вознюк, О. В., Тичина, О. Р. (1997) Світ людини: проблеми комплексного вивчення. Інший. Волинь, Житомир.
|
Text
Download (2MB) | Перегляд |
Опис
Монографiя є спробою комплексного дослiдження лю-дини та свiту в контекстi їх розвитку. Автори ана¬лiзують розвиток предметiв та явищ, якi вiдносяться до рiзних рiвнiв реальностi, що дозволяє сформулювати основнi аспекти кон-цепцiї унiверсальної парадигми розвитку та обгрунтувати ба-зовi моделi соцiаль¬ної динамiки. Прокладається концептуа-льний мiст мiж фактологiчним та етичним на базi аналiзу дiалектики полярних фiлософських категорiй. Автори пропонують концепцiю духовностi як цi¬лiсностi. Розглядається питання духовностi україн¬ського народу. Зроблема спроба концептуалiзувати феномен Ви-щої Реальностi. Аналi¬зуються актуаль¬нi проблеми освiти на грунтi сформульованої авторами нової парадигми освiти.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Ключові слова: | The monograph is an endeavour of complex research directed at the wide-ranging synthesis of human being and the Universe in the context of their development. The authors analyse the development of various things and phenomena belonging to different levels of reality which enables them to outline the main aspects of the concept of universal paradigm of development and the basic patterns of social dynamics. An attempt is made to build a conceptual bridge between factual and ethical on the basis of the analysis of dialectics of polar philosophical categories, which is aimed at the unification of the Humanities and natural sciences. |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика B Філософія. Психологія. Релігія > BL Релігія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент І.О. Денисюк |
Дата внесення: | 04 Бер 2018 11:08 |
Останні зміни: | 04 Бер 2018 11:08 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26653 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |