Бірук, Н. П. (2016) Науково-педагогічні школи та їх вплив на становлення молодого вченого. Збірник наукових праць „Педагогічні науки”, 2 (LXXIV). с. 100-105.
|
Text
Download (207kB) | Перегляд |
Опис
У статті актуалізується проблема діяльності науково-педагогічних шкіл на сучасному етапі розвитку педагогічної науки. Розглядаються класифікації наукових шкіл та наводяться приклади шкіл провідних галузей педагогіки. Проаналізовано результати діагностувального етапу експерименту щодо обізнаності студентів та аспірантів педагогічних спеціальностей, кандидатів та докторів педагогічних наук щодо діяльності вітчизняних науково-педагогічних шкіл та дані щодо тлумачення ними феномену „наукова школа”.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | наукові школи, науково-педагогічні школи, класифікації наукових шкіл, галузеві педагогічні школи |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач, що депонує: | доцент Н.П. Бірук |
Дата внесення: | 02 Жов 2018 21:58 |
Останні зміни: | 02 Жов 2018 21:58 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27454 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |