Реалізація автономного навчання у процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті

Михайлова О. С., Гуманкова О. С. (2020) Реалізація автономного навчання у процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка/ [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]., 1 (28). С. 233–239.

[img]
Preview
Текст
Download (836kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено питання реалізації автономного навчання в процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Проаналізовано сутність понять «навчальна автономія»та «автономне навчання», встановлено взаємозв’язок між ними. На основі аналізу наукової літератури визначено сутнісні характеристики автономного навчання в контексті формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: навчальна автономія, автономне навчання, методична компетентність, майбутні учителі іноземної мови в дошкільній та початковій освіті.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 24 Лют 2022 08:42
Оновлення: 24 Лют 2022 08:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33825

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу