Вознюк, О. В. (2022) Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка. Кременчуччина – основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського. с. 88-107.
|
Text
Download (658kB) | Перегляд |
Опис
Стрімкий розвиток педагогічної науки характеризується пошуком фундаментальних підходів до побудови навчально-виховного процесу, виявленням глибинних сенсів розвитку людини. У зв’язку з цим вкрай важливим постає аналіз виховного середовища, яке створив А.С. Макаренко у своєму виховному закладі, оскільки за розвивальною ефективністю цей заклад вважається неперевершеним: сто відсотків всіх вихованців, які потрапили у колонію і пройшли її повний "курс", у подальшому не виявили рецидивів і не повернулися у своє злочинне минуле.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 01 Лип 2022 21:10 |
Останні зміни: | 01 Лип 2022 21:10 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34309 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |