Зарубіжний досвід розвитку іт-освіти

Сейко Н. А., Єршов Микола-Олег (2021) Зарубіжний досвід розвитку іт-освіти. Український педагогічний журнал (4). ISSN 2411-1317

[img]
Preview
Текст
Download (411kB) | Preview

Анотація

У статті представлено аналіз досвіду ЄС, США, Китаю, Сінгапуру, Південної Кореї, Індії, Малайзії у сфері забезпечення сталого цифрового розвитку освіти й суспільства. Показано, що в освітній політиці економічно розвинених держав актуалізоване поняття «розумне зростання», ключовим аспектом якого є розвиток ІТ‑освіти, що передбачає: постійне оновлення змісту освітніх програм; функціонування тренінгових ІТ‑центрів; розвиток дистанційної форми навчання; розгортання мережі віртуальних навчальних спільнот; залучення іноземних студентів до навчання на ІТ‑спеціальностях; забезпечення працевлаштування в ІТ‑галузі та на цифрових робочих місцях інших ринків праці. Охарактеризовано особливості реалізації державної освітньої політики цих країн, що можуть становити інтерес для розвитку вітчизняної ІТ‑освіти

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ІТ‑освіта, цифровізація освіти, цифрові навички, цифрова компетентність, інформаційно-комунікаційні технології.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > Q Наука (Загальне)
T Технологія > T Технологія (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: С. М. Коляденко
Дата подачі: 08 Груд 2022 10:16
Оновлення: 08 Груд 2022 10:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35309

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу