Використання технології перевернутого класу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових закладів освіти

Кравець О. Є., Самборська Н. М. (2023) Використання технології перевернутого класу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових закладів освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). С. 198–211. ISSN 2663-6387

[img]
Preview
Текст
Download (898kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено та уточнено поняття "дистанційне навчання", "змішане навчання" ("blended learning") на основі поглядів різних вітчизняних та закордонних учених. Автори статті детально зупинилися на розгляді одного із видів змішаного навчання – методі "перевернутого навчання", або "перевернутого класу". Проаналізовано історію виникнення зазначеного підходу та його удосконалення різними педагогами- новаторами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 27 Січ 2024 11:49
Оновлення: 27 Січ 2024 11:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38866

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу