Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2024) Мовна і методична підготовка майбутнього вчителя іноземної мови нового покоління на основі методичного синергізму. Актуальні питання гуманітарних наук, 2 (71). с. 234-240. ISSN 2308-4855
|
Text
Download (355kB) | Перегляд |
Опис
ов у вищих навчальних закладах в умовах глобалізації та діджиталізації. Автори зазначають необхідність формування компетентних та конкурентоспроможних фахівців, здатних адаптуватися до швидких змін у сучасному світі, аргументують необхідність перегляду традиційних підходів та методів навчання, особливо в контексті мультифокальності освітніх цілей та потреб майбутніх вчителів, і пропонують використання методу методичного синергізму у якості вирішення даного питання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | Юлія Климович |
Дата внесення: | 05 Бер 2024 14:31 |
Останні зміни: | 05 Бер 2024 14:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39163 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |