Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2024) Трансгресія як наріжний концепт постнекласичної педагогіки й освіти. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка (42). С. 6–13. ISSN 2311-2409
|
Текст
Download (158kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дипластія, педагогічна парадоксологія, постнекласична педагогіка й освіта, самодетермінація, свідомість, свобода, творчість, трансгресія, трансценденція |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 15 Січ 2025 12:26 |
Оновлення: | 11 Лют 2025 08:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42334 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |