Трансгресія як наріжний концепт постнекласичної педагогіки й освіти

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2024) Трансгресія як наріжний концепт постнекласичної педагогіки й освіти. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка (42). с. 6-13. ISSN 2311-2409

[img]
Перегляд
Text
Download (158kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дипластія, педагогічна парадоксологія, постнекласична педагогіка й освіта, самодетермінація, свідомість, свобода, творчість, трансгресія, трансценденція
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 15 Січ 2025 12:26
Останні зміни: 15 Січ 2025 12:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42334

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу