Басюк Н. А. (2025) Проблема розвитку емоційної гнучкості в здобувачів спеціальності 013 Початкова освіта: педагогічний аспект. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (48). С. 166–177. ISSN 2786-4952
|
Текст
Download (389kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційна гнучкість, емоційний інтелект, майбутній учитель початкової школи, румінація, практики усвідомленості, дихальні вправи, мікровикладання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 24 Лют 2025 17:16 |
Оновлення: | 24 Лют 2025 17:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42907 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |