Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя

Дубасенюк О. А. (2010) Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Нові технології навчання: Матеріали міжнародної конференції ["Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст. ], 1 (66). С. 159–164.

[img]
Preview
Текст
Download (355kB) | Preview

Анотація

У статті йдеться про впровадження задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя; розглядаються поняття та типологія професійно орієнтованих педагогічних задач, які відображають зміст курсу "Педагогіка"; аналізуються методи та технологія розв’язання педагогічних задач, що включає такі етапи: орієнтаційний, діагностичний, проектувальний, реалізаційний, узагальнення й оцінки наслідків розв’язання педагогічної задачі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 05 Груд 2012 14:12
Оновлення: 15 Серп 2015 02:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8587

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу