Вгору на рівень |
Войналович, Л. П., Кир'янова, Т. Б. (2024) Способи утворення неологізмів в сучасній англійській мові. Вектори розвитку науки, освіти і суспільства в умовах глобалізації: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Ізмаїл, 28 травня 2024 р.). с. 14-15.
Войналович, Л. П. (2024) The usage of small literary forms in the course of learning a foreign language. The 5th International scientific and practical conference "Modern technologies and processes of implementation of new methods". с. 300-301.
Хмара, В. В., Войналович, Л. П. (2024) Вербалізація фразеологізмів з антропним компонентом на позначення віку людини в східнослов’янських і західнослов’янських мовах. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (208). с. 387-393. ISSN 2522-4077
Войналович, Л. П. (2024) Матеріали модульного контролю обов’язкової освітньої компоненти «Практичний курс англійської мови». Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Войналович, Л. П., Левченко, О. М. (2024) Методичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Практична граматика англійської мови». Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Войналович, Л. П., Григор’єва, Т. Ю., Криворучко, Т. В. (2023) Тестові завдання з практичного курсу англійської мови для студентів і курсу. ЖДУ імені Івана Франка.
Войналович, Л. П. (2023) To the issue of differentiation of learning. IХ Всеукраїнський науково-практичний вебінар з міжнародною участю. с. 30-32.
Войналович, Л. П. (2023) Механізми формування граматичної іншомовної компетентності учнів основного етапу. The 1th International scientific and practical conference “Current issues of science and integrated technologies” (January 10–13, 2023). с. 430-431.
Войналович, Л. П., Петренко, К. А. (2023) Синтаксичні засоби вираження модальності в англійській мові. Наука, освіта та технології: актуальні проблеми теорії та практики : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Дрогобич, 19 травня 2023), 1. с. 37-38.
Войналович, Л. П., Левун, Г. Г., Абрамович, В. Є. (2023) Українізми як спосіб поповнення лексичного складу сучасної англійської мови. Вісник науки та освіти, 5 (11). с. 77-87. ISSN 2786-6165
Войналович, Л. П. (2022) Доцільність використання ігрової діяльності при формуванні іншомовної фонологічної компетентності у початковій школі. The latest problems of modern science and practice. Abstracts of I International Scientific and Practical Conference. January 11–14, 2022. с. 361-363.
Войналович, Л. П. (2022) Використання малих літературних форм під час формування іншомовної граматичної компетентності учнів основної школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (80). с. 75-80. ISSN 1992-5786
Войналович, Л. П., Кузьмінська, А. С. (2022) Типи зв’язку у складнопідрядному англійському реченні. Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи: збірник матеріалів V Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (25–26 травня 2022 р.). с. 21-23.
Сніховська, І. Е., Войналович, Л. П. (2020) Інструктивно-методичні матеріали до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів із практичного курсу англійської мови. Частина І. [Навчальний матеріал]
Сніховська, І. Е., Войналович, Л. П. (2020) Інструктивно-методичні матеріали до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів із практичного курсу англійської мови. Частина ІІ. [Навчальний матеріал]
Войналович, Л. П., Христюк, А. С. (2020) Доцільність використання малих літературних форм при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності учнів основної школи. Філологія: сучасний погляд на вивчення актуальних проблем : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. с. 88-92.
Сніховська, І. Е., Войналович, Л. П. (2020) Методичні матеріали до самостійної та індивідуальної роботи студентів із дисципліни «Комунікативний практикум (англійська мова)». [Навчальний матеріал]
Войналович, Л. П., Андрушко, Т. В. (2020) Особливості формування фонетичної компетентності на уроках іноземної мови в початковій школі. Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. с. 102-107.
Войналович, Л. П. (2019) Forms of training teachers for national minorities’ schools in Ukraine in the 30-s of the 20-th century. International scientific and practical conference «Influence of scientific achievements in education on the development of modern society» : Conference proceedings, April 26-27, 2019. с. 43-45.
Хмара, В. В., Войналович, Л. П. (2019) Social Status of a Person Through The Prism of West Germanic and East Slavic Phraseology. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (91). с. 91-97. ISSN 2663-7642
Войналович, Л. П., Покідова, К. М. (2019) Визначення поняття граматичної компетентності у методичній літературі. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації (52). с. 336-338.
Войналович, Л. П., Христюк, А. С. (2019) Передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів основного етапу. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» (52). с. 338-340.
Котнюк, Л. Г., Білюк, І. Л., Войналович, Л. П., Зорницька, І. В., Міляєва, Ю. С., Чумак, Л. М. (2018) The Oblique Moods (Непрямі способи): Навчальний посібник з практичної граматики англійської мови для студентів Навчально-наукового інституту іноземної філології. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Войналович, Л. П. (2018) Вживання складнопідрядних речень у сучасній англійській мові. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1 (1 (69)). с. 89-94.
Войналович, Л. П. (2018) Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту. Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика» (34). с. 95-97.
Войналович, Л. П. (2018) Типи зв’язку у сучасному складносурядному англійському реченні. Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень». с. 55-57.
Войналович, Л. П. (2017) Teachers’ training for schools of national minorities on teachers’ training courses in Ukraine in the 30-s of the 20-th century. In: International research and practice conference «Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics» : Conference proceedings, October 20-21, 2017, Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing».
Войналович, Л. П. (2017) Модальні дієслова для вираження необхідності в англійській мові. Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць (22). с. 353-355.
Войналович, Л. П. (2017) Функціональні особливості інфінітива в сучасній англійській мові. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : Збірник наукових праць., 1 (64). с. 83-85.
Войналович, Л. П. (2016) Творче використання уроків минулого в умовах сучасного полікультурного суспільства. Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016. с. 15-17.
Войналович, Л. П. (2016) Функціонування заперечення в сучасній англійській мові. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : Збірник наукових праць (61). с. 33-34.
Войналович, Л. П. (2015) Tips for effective teaching listening. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. с. 9-11.
Войналович, Л. П. (2015) Особливості функціонування інверсії в англійському художньому тексті. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». с. 90-98.
Войналович, Л. П. (2014) Main principles of teaching reading. 19th TESOL – Ukraine International Conference: the Global English Teacher: Improving What Works and Fixing What Doesn’t, April 25-26, 2014. с. 116.
Войналович, Л. П. (2014) Засоби вираження об’єктивної модальності в англійській мові. Сучасні лінгвістичні розвідки: надбання та перспективи: збірник тез наукових доповідей.. с. 12-13.
Войналович, Л. П. (2014) Особливості функціонування займенника it в сучасній англійській мові. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць. с. 50-56.
Войналович, Л. П. (2014) Перспективи використання досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин в Україні у сучасній системі освіти. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць (42). с. 255-257.
Войналович, Л. П. (2013) Peculiarities of teaching the monological speech competence on the first-year of study of the foreign language departments. XVIII TESOL – Ukraine National Conference: Global English – Global Decisions, April 12 -13. с. 158.
Войналович, Л. П. (2013) Модальність як багатоаспектна лінгвістична категорія. Наукові записки. Серія «Філологічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), 3. с. 28-32.
Войналович, Л. П. (2012) Peculiarities of Teaching of a Dialogue-discussion on the Basis of Differentiatian of Study of the Foreign Language Departments. English in Globalized World: збірник наукових праць (англ. м.). с. 185-186.
Котнюк, Л. Г., Войналович, Л. П., Коротун, Н. Г. (2012) Граматика англійської мови: Синтаксис. In: Граматика англійської мови: Синтаксис: Методичний посібник з практичної граматики англійської мови для студентів Навчально-наукового інституту іноземної філології. Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.
Войналович, Л. П. (2012) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У ПЕДТЕХНІКУМАХ ДЛЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН В УКРАЇНІ У 20-Х РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 63-55.
Войналович, Л. П. (2012) Формування вмінь критичного мислення у майбутніх учителів іноземних мов. Проблеми викладання іноземних мов у немовному вищому навчальному закладі: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 16 березня 2012р.). с. 74-77.
Войналович, Л. П. (2011) Exercises for the formation of dialogical speech competence on basis of the differentiation of study on the first-year of study of the foreign language departments. XVI TESOL – Ukraine International Conference: Current Studies in English: Linguistics and Methodology Perspectives, April 13-15, 2011. Book of Papers. с. 158.
Войналович, Л. П. (2011) Підготовка вчителів для шкіл національних меншин в Україні (20-30-ті рр. ХХ століття). PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Войналович, Л. П. (2011) Підготовка вчителів для шкіл національних меншин в Україні (20–30-ті рр. XX століття). Інший. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. (Неопублікований)
Войналович, Л. П. (2009) Зміст професійної підготовки вчителів на національних відділеннях інститутів народної освіти в Україні в 20-х роках ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). с. 145-150.
Войналович, Л. П. (2009) Форми полікультурної підготовки вчителя для шкіл національних меншин в Україні в 20-х роках ХХ століття. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник (63). с. 54-57.
Войналович, Л. П. (2008) Педагогічні курси для національних меншин як нова форма підготовки національних педагогічних кадрів: досвід 20-х рр. ХХ ст. Історико-педагогічний альманах (1). с. 4-10.
Войналович, Л. П. (2007) Згортання та ліквідація освітніх закладів для національних меншин в Україні в 30-х роках ХХ століття. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник (48). с. 52-56.
Войналович, Л. П. (2007) Кадрове забезпечення польських і єврейських шкіл в Україні протягом 20-30–х років ХХ століття. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір”. с. 191-193.
Войналович, Л. П. (2007) Організаційні засади професійно-педагогічної освіти для національних меншин в Україні в 20 – 30-х роках ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 90-93.
Войналович, Л. П. (2007) Розвиток національної освіти у полікультурному середовищі України в 20-30-х роках XX століття. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагоіка і психологія. – Зб. статей: Ч. 2 (13). с. 23-27.
Войналович, Л. П. (2007) Соціально-політичні засади розгортання освітньої політики стосовно національних меншин в Україні в 20-30-х рр. ХХ століття. Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів: Збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю. с. 274-278.
Мисечко, О. Є., Войналович, Л. П. (2007) Становлення освітніх закладів по підготовці вчительських кадрів для шкіл національних меншин в Україні в 20-х роках ХХ століття. Національний Університет "Острозька Академія". Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка" (9). с. 326-333.
Войналович, Л. П. (2007) Становлення і розвиток національно-культурного будівництва у полікультурному середовищі України в 20 – 30- роках XX століття. Розвиток освіти в умовах поліетнічного регіону: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 5-7 квітня 2007р., м. Ялта. – Зб. статей., 3 (1). с. 49-53.
Котнюк, Л. Г., Весельська, А. Ц., Войналович, Л. П., Коломієць, О. М., Коротун, Н. Г. (2006) Непрямі способи "Тhe Oblique Moods". In: Непрямі способи "Тhe Oblique Moods". Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.
Войналович, Л. П. (2006) Організаційні передумови розвитку національних освітніх навчальних закладів в Україні в 20-х рр. ХХ століття. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць. с. 16-18.
Пащук, В. С., Войналович, Л. П. (2006) Особливості комплексу вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання. Навчай і навчайся: (укр., англ. та німецькою мовами): Збірник науково-методичних матеріалів, 6. с. 67-73.