![]() | перехід на Верхній рівень |
Дмитрієва С. М., Максимець С. М., Дубравська Н. М., Фриз І. В., Сидоренко Н. І., Стахова О. О., Мачушник О. Л., Бутузова Л. П. (2016) Особистість: практичні засади вивчення. Том 2. Навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]
Дубравська Н. М., Данилюк К. В. (2015) Інтерактивні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та педагоічної освіти:збірник науково-методичних праць. С. 206–209.
Дубравська Н. М., Паламарчук О. І. (2015) Вплив ком’ютерних технологій та мережі інтернет на формування особистості сучасної дитини. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. С. 254–257.
Дубравська Н. М. (2015) До проблеми врахування типів темпераменту у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку. Теоретико-методичні підходи до психічного та особистісного розвитку дитини в умовах системних змін: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. Н.М. Дубравської. С. 141–143.
Петруняк Н., Дубравська Н. М. (2015) До проблеми застосування інтерактивних методів навчання у початковій школі. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. С. 125–129.
Григорчук О., Дубравська Н. М. (2015) До проблеми подолання страхів у дитячому віці. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. С. 41–45.
Дубравська Н. М., Оберемська В. В. (2015) До проблеми формування творчої особистості молодшого школяра. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. С. 237–240.
Бокша Г., Дубравська Н. М. (2015) Наслідувальна діяльність як механізм формування особистості в дитячому віці. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І. В. Фриз. С. 15–19.
Паламарчук О., Дубравська Н. М. (2015) Особливості розумового розвитку і розумового виховання дитини у дошкільному віці. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. С. 121–125.
Данилюк К., Дубравська Н. М. (2015) Психолого-педагогічні аспекти профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. С. 55–59.
Дубравська Н. М. (2015) Психологічні механізми впливу батьків на особистість дитини. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та педагоічної освіти: Збірник науково-методичних праць.
Оберемська В., Дубравська Н. М. (2015) Психологічні особливості організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. С. 114–117.
Дубравська Н. М., Петруняк Н. В. (2015) Психофізіологічні особливості темпераменту молодших школярів. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.
Дубравська Н. М., Григорчук О. О. (2015) Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.
Дубравська Н. М., Фриз І. В. (2014) Відповідальність як риса особистості конкурентноспроможного на ринку освітніх послуг фахівця. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 130–134. ISSN 2311-8466
Дубравська Н. М., Драгальчук В. (2014) Розвиток пізнавально-творчих здібностей у дошкільному віці. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. С. 255–258.
Дубравська Н. М., Йосипчук Л. (2014) Чинники формування особистості дошкільника. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.
Дубравська Н. М., Малиш С. (2013) Ігрова діяльність у навчально-виховному процесі початкової школи. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 343–346.
Дубравська Н. М., Швецова Г. (2013) Дидактична гра як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 335–337.
Дубравська Н. М., Ожоженко М. (2013) До проблеми взаємовідносин батьків з дітьми підліткового віку. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 351–354.
Дубравська Н. М., Копель М. (2013) До проблеми розумового розвитку дитини у дошкільному віці. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 340–343.
Дубравська Н. М., Москаленко Ю. (2013) Особливості екологічного виховання молодших школярів. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 348–351.
Дубравська Н. М. (2013) Психолого-педагогічні аспекти підвищення якості вищої освіти. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 329–332.
Дубравська Н. М., Зєлєнова Т. (2013) Психологічні особливості розвитку економічного мислення молодших школярів. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 332–335.
Дубравська Н. М., Рябчук А. (2013) Психологічні особливості розвитку критичного мислення молодших школярів. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук.. С. 356–359.
Дубравська Н. М., Шпонарська Ю. (2013) Стосунки з дорослими як чинник становлення самооцінки підлітка. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 359–362.
Дубравська Н. М., Концевич М. (2013) Формування компетентностей самоконтролю та самооцінки молодших школярів. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 337–340.
Дубравська Н. М. (2012) Соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку компетентності людини в спілкуванні. Сучасні технології навчання і виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: збірник науково-методичних праць/ за заг.ред. Н.А.Басюк, Н.П.Тарнавської. С. 20–23.
Дубравська Н. М. (2006) Особливості змістових характеристик мотиваційного компонента особистісно-професійної суб’єктності майбутніх підприємців. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова (35). С. 207–212.
Дубравська Н. М. (2006) Особливості поведінкового компоненту особистісно-професійної суб’єктності майбутніх підприємців. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова (37). С. 184–188.
Дубравська Н. М. (2004) Особливості структурно-динамічних та етико-смислових характеристик когнітивного компоненту феномена економічної суб’єктності особистості майбутніх підприємців. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова (25). С. 272–279.
Дубравська Н. М. (2003) Структурний аналіз Я-концепції як основи функціонування феномену економічної суб’єктності особистості потенційного підприємця. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова (20). С. 215–222.
Дубравська Н. М. (2002) Підприємництво та соціальна роль підприємця: психологічна ретроспектива. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова (17). С. 258–262.