![]() | перехід на Верхній рівень |
Дубравська Н. М., Данилюк К. В. (2015) Інтерактивні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та педагоічної освіти:збірник науково-методичних праць. С. 206–209.
Дубравська Н. М., Паламарчук О. І. (2015) Вплив ком’ютерних технологій та мережі інтернет на формування особистості сучасної дитини. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. С. 254–257.
Дубравська Н. М. (2015) До проблеми врахування типів темпераменту у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку. Теоретико-методичні підходи до психічного та особистісного розвитку дитини в умовах системних змін: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. Н.М. Дубравської. С. 141–143.
Петруняк Н., Дубравська Н. М. (2015) До проблеми застосування інтерактивних методів навчання у початковій школі. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. С. 125–129.
Григорчук О., Дубравська Н. М. (2015) До проблеми подолання страхів у дитячому віці. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. С. 41–45.
Дубравська Н. М., Оберемська В. В. (2015) До проблеми формування творчої особистості молодшого школяра. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. С. 237–240.
Бокша Г., Дубравська Н. М. (2015) Наслідувальна діяльність як механізм формування особистості в дитячому віці. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І. В. Фриз. С. 15–19.
Паламарчук О., Дубравська Н. М. (2015) Особливості розумового розвитку і розумового виховання дитини у дошкільному віці. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. С. 121–125.
Данилюк К., Дубравська Н. М. (2015) Психолого-педагогічні аспекти профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. С. 55–59.
Дубравська Н. М. (2015) Психологічні механізми впливу батьків на особистість дитини. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та педагоічної освіти: Збірник науково-методичних праць.
Оберемська В., Дубравська Н. М. (2015) Психологічні особливості організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. С. 114–117.
Дубравська Н. М., Петруняк Н. В. (2015) Психофізіологічні особливості темпераменту молодших школярів. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.
Дубравська Н. М., Григорчук О. О. (2015) Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.
Дубравська Н. М., Фриз І. В. (2014) Відповідальність як риса особистості конкурентноспроможного на ринку освітніх послуг фахівця. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 130–134. ISSN 2311-8466
Дубравська Н. М., Драгальчук В. (2014) Розвиток пізнавально-творчих здібностей у дошкільному віці. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. С. 255–258.
Дубравська Н. М., Йосипчук Л. (2014) Чинники формування особистості дошкільника. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.
Дубравська Н. М., Малиш С. (2013) Ігрова діяльність у навчально-виховному процесі початкової школи. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 343–346.
Дубравська Н. М., Швецова Г. (2013) Дидактична гра як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 335–337.
Дубравська Н. М., Ожоженко М. (2013) До проблеми взаємовідносин батьків з дітьми підліткового віку. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 351–354.
Дубравська Н. М., Копель М. (2013) До проблеми розумового розвитку дитини у дошкільному віці. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 340–343.
Дубравська Н. М., Москаленко Ю. (2013) Особливості екологічного виховання молодших школярів. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 348–351.
Дубравська Н. М. (2013) Психолого-педагогічні аспекти підвищення якості вищої освіти. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 329–332.
Дубравська Н. М., Зєлєнова Т. (2013) Психологічні особливості розвитку економічного мислення молодших школярів. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 332–335.
Дубравська Н. М., Рябчук А. (2013) Психологічні особливості розвитку критичного мислення молодших школярів. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук.. С. 356–359.
Дубравська Н. М., Шпонарська Ю. (2013) Стосунки з дорослими як чинник становлення самооцінки підлітка. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 359–362.
Дубравська Н. М., Концевич М. (2013) Формування компетентностей самоконтролю та самооцінки молодших школярів. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг.ред. В.Є.Літньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. С. 337–340.
Дубравська Н. М. (2012) Соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку компетентності людини в спілкуванні. Сучасні технології навчання і виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: збірник науково-методичних праць/ за заг.ред. Н.А.Басюк, Н.П.Тарнавської. С. 20–23.
Дубравська Н. М. (2006) Особливості змістових характеристик мотиваційного компонента особистісно-професійної суб’єктності майбутніх підприємців. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова (35). С. 207–212.
Дубравська Н. М. (2006) Особливості поведінкового компоненту особистісно-професійної суб’єктності майбутніх підприємців. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова (37). С. 184–188.
Дубравська Н. М. (2004) Особливості структурно-динамічних та етико-смислових характеристик когнітивного компоненту феномена економічної суб’єктності особистості майбутніх підприємців. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова (25). С. 272–279.
Дубравська Н. М. (2003) Структурний аналіз Я-концепції як основи функціонування феномену економічної суб’єктності особистості потенційного підприємця. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова (20). С. 215–222.
Дубравська Н. М. (2002) Підприємництво та соціальна роль підприємця: психологічна ретроспектива. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова (17). С. 258–262.
Дмитрієва С. М., Максимець С. М., Дубравська Н. М., Фриз І. В., Сидоренко Н. І., Стахова О. О., Мачушник О. Л., Бутузова Л. П. (2016) Особистість: практичні засади вивчення. Том 2. Навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]