![]() | перехід на Верхній рівень |
Олійник С. В., Тарасюк І. (2021) Виконавська інтерпретація як фахова компетентність майбутнього вчителя. Теорія і практика мистецької освіти. С. 20–25.
Олійник С. В. (2020) До проблеми оптимізації викладання сольфеджіо: аспект історичної генези. Музикотерапія та арт-терапія у просторі сучасної мистецької освіти: інноваційні технології: Зб. матеріалів I Всеукраїнської наук.-практ. конференції. С. 22–28.
Олійник С. В. (2018) Музична вітальня як форма художньої комунікації (спогади з присмаком кави). COMPENDIUM MUSICUM: колект. монографія / Н.Г. Мозгальова, О.Ю. Теплова, Н.В. Ліва. [Редактор-упорядник: В.М. Синицін]. С. 368–374.
Олійник С. В. (2016) Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). С. 95–99. ISSN 2076-6173
Олійник С. В. (2015) Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті сучасної мистецької освіти. Слов’янське музичне мистецтво в контексті європейської культури: Збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів / ВДПУ ім.. М. Коцюбинського. 48 -50.
Олійник С. В. (2012) П'ять прелюдій для фортепіано Б. Лятошинського: образно-тематична концепція циклу. Сучасна музика в сучасному світі: Збірник наукових праць. С. 29–31.
Олійник С. В. (2010) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В КОНТЕКСТІ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ. Бердянськ: БДПУ. С. 117–123.
Олійник С. В. (2007) Актуалізація музично-творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя як механізм його духовного становлення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 51–53. ISSN 2076-6173
Олійник С. В. (2006) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІМПРОВІЗАЦІЙНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (3(8)). С. 45–48.
Олійник С. В. (2006) Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики. Початкова школа (7). С. 52–54.
Олійник С. В. (2006) Семантика оцінних фразеологічних одиниць на позначення особи в англійській мові: модель аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). С. 170–172. ISSN 2076-6173
Олійник С. В. (2006) ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ. Школа першого ступеня: Теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. (17-18). С. 165–169.
Олійник С. В. (2005) Психолого-педагогічні умови формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 219–221.
Олійник С. В. (2004) ІНТЕНЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ У СТРУКТУРІ МУЗИЧНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (2). С. 44–49.
Олійник С. В. (2003) Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 86–89. ISSN 2076-6173
Олійник С. В. (2003) Творчий потенціал вчителя музики як педагогічна проблема. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 78–79. ISSN 2076-6173
Олійник С. В., Данчук Л. І. (2020) Мистецький фестиваль як форма самопрезентації творчого колективу. In: Scientific Collection «InterConf», (37): with the Proceedings of the 1 st International Scientific and Practical Conference «Recent Scientific Investigation» (December 6-8, 2020). Oslo, Norway: Dagens naeringsliv forlag, 2020. 1151 p..
Олійник С. В. (2021) Історія зарубіжної музики: методичні рекомендації до організації самостйної роботи студентів. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир.