Вгору на рівень |
Підлужна, Г. В. (2019) Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних умінь молодших школярів на уроках української мови. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2 (26). с. 363-368. ISSN 2309-9763
Підлужна, Г. В., Марущак, О. М. (2019) Становлення та розвиток методики читання в українській початковій школі (XIX − середина XX століття). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (66). с. 13-18. ISSN 1992-5786
Підлужна, Г. В. (2018) Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках рідної мови. Open Access Peer-reviewed Journal "Science Review", 5 (1 (8)). с. 38-42.
Підлужна, Г. В. (2018) Компетентнісний підхід до розвитку читацької самостійності учнів 3-4 класів. Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти: зб. наук. праць (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції).
Підлужна, Г. В. (2017) Розвиток креативності молодших школярів на уроках літературного читання. Inovatívny výskum v oblasti vzdelávania a sociálnej práce Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогіки та соціальної роботи. с. 71-74.
Підлужна, Г. В. (2017) Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти (15(58)). с. 8-10.
Підлужна, Г. В. (2017) Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару). с. 85-90.
Підлужна, Г. В. (2016) Лінгвометодичні аспекти компетентнісного підходу до розвитку комунікативних умінь молодших школярів. Cучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти, 1. с. 87-93.
Підлужна, Г. В. (2016) Розвиток емоційної сфери молодших школярів засобами ліричних віршів. Проблеми і перспективи формування лінгвокультурної особистості засобами рідного слова: збірник наукових праць (до 35-річчя кафедри лінгвометодики та культури фахової мови) / За ред. проф. К. Я. Климової.. с. 109-111.
Підлужна, Г. В. (2015) Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних умінь першокласників. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової.. с. 85-89.
Підлужна, Г. В. (2014) Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках літературного читання. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової.. с. 39-43.
Підлужна, Г. В., Стрельченко, О. М. (2013) Особливості навчання каліграфічного письма ліворуких першокласників. Проблеми філології в педагогічному дискурсі. с. 45-51.
Підлужна, Г. В. (2010) Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.).
Підлужна, Г. В. (2009) Інтерактивні технології формування мовленнєво-комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Студентські наукові дослідження з актуальних проблем лінгводидактики (Матеріали студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 9 квітня 2009 р.).
Підлужна, Г. В. (2005) Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 55-57. ISSN 2076-6173
Підлужна, Г. В., Міненко, Л. М. (2004) Методика викладання української мови в початкових класах. Частина 1. Навчання грамоти. [Навчальний матеріал]
Підлужна, Г. В. (2002) І. Огієнко про методику формування читацьких навичок молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 210-212. ISSN 2076-6173
Підлужна, Г. В., Шевчук, Т. О. (2000) Урок мови як засіб економічного виховання майбутнього господаря України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5). с. 27-31. ISSN 2076-6173