![]() | перехід на Верхній рівень |
Харченко Т. Г. (2009) Тенденції гуманізації підготовки вчителів у Франції в другій половині XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). С. 102–107.
Харченко Т. Г. (2008) Становлення системи підготовки педагогічних кадрів у Франції (1879-1960 рр.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). С. 73–77.
Харченко Т. Г. (2008) Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 90–94.
Харченко Т. Г. (2007) Ідеї гуманізму в епоху французького Відродження. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 68–71.
Харченко Т. Г. (2007) Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). С. 91–97.
Харченко Т. Г. (2007) Професійна підготовка вчителів початкової та середньої шкіл у сучасній Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 61–65.