Вгору на рівень |
Харченко, Т. Г. (2009) Тенденції гуманізації підготовки вчителів у Франції в другій половині XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 102-107.
Харченко, Т. Г. (2008) Становлення системи підготовки педагогічних кадрів у Франції (1879-1960 рр.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 73-77.
Харченко, Т. Г. (2008) Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 90-94.
Харченко, Т. Г. (2007) Ідеї гуманізму в епоху французького Відродження. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 68-71.
Харченко, Т. Г. (2007) Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 91-97.
Харченко, Т. Г. (2007) Професійна підготовка вчителів початкової та середньої шкіл у сучасній Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 61-65.