Вгору на рівень |
Argiropoulos, D. (2023) The Search for Wholeness. The Individual with Disabilities in Relational Play. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (113). с. 215-227. ISSN 2663-6387
Argiropoulos, D. (2021) Peculiarities of interaction teacher with persons with the acquired disability. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (107). с. 51-59. ISSN 2663-6387
Argiropoulos, D. (2021) The autonomy as an expression of the human being. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (106). с. 5-19. ISSN 2663-6387
Argiropoulos, D. (2020) The role of mediators-educators as activators of language support for people with deafness. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (100). с. 100-112. ISSN 2076-6173
Argiropoulos, D., Тарнавська, Н. П. (2020) Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (100). с. 33-42. ISSN 2076-6173
Argiropoulos, D., Тарнавська, Н. П. (2020) Інклюзивна педагогіка: Навчальний посібник для науково-педагогічних працівників, студентів закладів вищої освіти. Житомир: вид-во ЖДУ ім.. І. Франка.