![]() | перехід на Верхній рівень |
Вознюк О. В. (2010) Проблема наукової й предметної інтеграції знань. Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки (15). С. 43–50.
Вознюк О. В. (2010) Проблема наукової й предметної інтеграції знань у системі професійної освіти. Вісник Національної академії оборони України (14). С. 20–24. ISSN 2617-6858
Дєньгаєва С. В. (2010) MEDIA EDUCATION AS A PROCESS OF FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHER’S TRAINING. Current Studies in nEnglish: Linguistics and Methodology Perspectives. С. 57–58.
Зимовець О. А. (2010) Місце інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. С. 296–306.
Зимовець О. А. (2010) Формирование профессиональных умений будущих учителей гуманитарного профиля. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета, серия «Педагогика, психология». С. 52–57.
Зимовець О. А. (2010) Формування професійно-комунікативних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій (на прикладі вчителя іноземних мов). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 121–129. ISSN 2076-6173
Калініна Л. В., Мисечко О. Є., Самойлюкевич І. В., Березенська Л. І., Сіваєва Н. П. (2010) Розвиток професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: проблемні завдання. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.
Лук’янчук С. Ф. (2010) Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. С. 110–115.
Мазко О. П. (2010) ФИЛОСОФСКО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ КУЛЬТУРЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ. Теоретические и методологические проблемы современного образования : материалы междунар. науч.-практич. конфер. 29-30 декабря 2010 г. – Москва, 2010.. С. 103–106.