Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті" та Рік: 2011

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: В | Г | Д | З | Л | М
Число елементів: 12.

В

Вознюк, О. В., Кубіцький, С. О. (2011) Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» (159). с. 260-270.

Г

Гуманкова, О. С. (2011) Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. с. 111-115.

Д

Дєньгаєва, С. В. (2011) Використання електронних програмно-педагогічних засобів у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних технологій (7). с. 141-145.

Дєньгаєва, С. В. (2011) Медіа-освіта як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 107-110. ISSN 2076-6173

З

Зимовець, О. А. (2011) Using social networking services in ELT. Current Studies in English: Linguistics and Methodology Perspectives: збірник наукових праць (англ. м.). с. 173.

Зимовець, О. А. (2011) Програма "Intel Навчання для майбутнього" як засіб формування професійних умінь майбутніх учителів в умовах інформаційного суспільства. Інновації у вищий освіті: проблеми, досвід, перспективи: Монографія/ За ред. П.Ю. Сауха. с. 372-381.

Зимовець, О. А. (2011) Система формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій у процесі бакалаврської підготовки. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки), частина ІІ. с. 150-159.

Л

Лук’янчук, С. Ф. (2011) Реформа американської школи як важлива умова реалізації полікультурного виховання учнів у дослідженнях учених США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. с. 166-170.

М

Мазко, О. П. (2011) The Formation of a Prospective Foreign Language Teacher’s Pedagogical Interaction Culture: the Intercultural Aspect. Current Studies in English: Linguistics and Methodology Perspectives (16). с. 99-100.

Мазко, О. П. (2011) Формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов: інтеркультурний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 57. с. 111-117.

Мазко, О. П. (2011) Розвиток діалогічної педагогіки як концептуальної бази формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних технологій. с. 177-180.

Михайлова, О. С. (2011) Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 77-80. ISSN 2076-6173

Цей список був створений у Tue Nov 19 01:41:30 2024 EET.