![]() | перехід на Верхній рівень |
Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2011) Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» (159). С. 260–270.
Гуманкова О. С. (2011) Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. С. 111–115.
Дєньгаєва С. В. (2011) Використання електронних програмно-педагогічних засобів у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних технологій (7). С. 141–145.
Дєньгаєва С. В. (2011) Медіа-освіта як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). С. 107–110. ISSN 2076-6173
Зимовець О. А. (2011) Using social networking services in ELT. Current Studies in English: Linguistics and Methodology Perspectives: збірник наукових праць (англ. м.). ст. 173.
Зимовець О. А. (2011) Програма "Intel Навчання для майбутнього" як засіб формування професійних умінь майбутніх учителів в умовах інформаційного суспільства. Інновації у вищий освіті: проблеми, досвід, перспективи: Монографія/ За ред. П.Ю. Сауха. С. 372–381.
Зимовець О. А. (2011) Система формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій у процесі бакалаврської підготовки. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки), частина ІІ. С. 150–159.
Лук’янчук С. Ф. (2011) Реформа американської школи як важлива умова реалізації полікультурного виховання учнів у дослідженнях учених США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. С. 166–170.
Мазко О. П. (2011) The Formation of a Prospective Foreign Language Teacher’s Pedagogical Interaction Culture: the Intercultural Aspect. Current Studies in English: Linguistics and Methodology Perspectives (16). С. 99–100.
Мазко О. П. (2011) Формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов: інтеркультурний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 57. С. 111–117.
Мазко О. П. (2011) Розвиток діалогічної педагогіки як концептуальної бази формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних технологій. С. 177–180.
Михайлова О. С. (2011) Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). С. 77–80. ISSN 2076-6173