Items where Division is "Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology" and Year is 2009

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: Б | Г | Д | К | М | С
Number of items: 10.

Б

Березовська, І. В. (2009) Психологічні особливості особистості студентів з різними рівнями вольової сфери. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П..Драгоманова (25). pp. 141-149.

Березовська, І. В. and Сидоренко, Н. І. (2009) Особливості вольових проявів майбутніх педагогів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6). pp. 65-69. ISSN 2311-8466

Г

Горбунова, В. В. and Степанюк, І. А. (2009) Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 1. / за ред. О.Л.Музики, В.О. Климчука. (1). pp. 63-66.

Д

Дмитрієва, С. М. (2009) Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 172-175.

К

Король, Л. М. and Максимець, С. М. (2009) Рівень научуваності студентів як фактор ефективності професійної підготовки. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6). ISSN 2311-8466

М

Мачушник, О. Л. (2009) Пізнавальна активність особистості як проблема педагогічної психології. Матеріали Третьої Міжнародної наково-практичної конференції "Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи".

Мачушник, О. Л. (2009) Ціннісні орієнтації майбутніх психологів у контексті професійної освіти. Наукові дослідження - теорія та експеримент 2009: Матеріали п'ятої Міжнародної науково-практичної конференції, 3. pp. 161-164.

С

Сидоренко, Н. І. (2009) Застосування цілісної системи розвитку усвідомленої саморегуляції довільної активності в корекційній роботі з майбутніми вчителями. Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського (3). pp. 105-112.

Сидоренко, Н. І. (2009) Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта (8). pp. 94-97.

Стахова, О. О. (2009) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА САМОСВІДОМІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: зб. наук. праць, 27 (51). pp. 109-114.

This list was generated on Tue Nov 21 10:22:35 2017 EET.