Елементи, в яких Відділ: "Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій" та Рік: 2009

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Ж | З | К | Н | П | С | У | Щ
Число елементів: 25.

Ж

Жуковський, С. С., Ляшенко, Б. М. (2009) Інтернет-портал організаційно-методичного забезпечення дистанційних олімпіад з програмування. Інформаційні технології в освіті (4). с. 134-138. ISSN Херсон

З

Зарицька, О. Л. (2009) Планування та проектування дистанційного курсу "Бази даних та інформаційні системи". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). с. 121-125.

К

Карплюк, С. О. (2009) Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 121-125. ISSN 2076-6173

Карплюк, С. О. (2009) Проблема розвитку взаємонавчання в історії педагогічної думки. Житомирська науково-педагогічна школа «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів»: здобутки та перспективи: збірник наукових праць / авт. кол. О.А.Дубасенюк, О.Є. Антонова, С.С. Вітвицька та ін.; за заг ред. проф. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. с. 305-315.

Карплюк, С. О. (2009) Становлення та розвиток взаємо навчання в історії педагогічної думки. // Проблеми освіти у Польщі та в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції: Зб. матеріалів Міжн. Науково-практичної конференції. – 22-24 квітня, 2009 р. Київ – Житомир / За ред. В. Кременя, Т. Левовицького, С. Сисоєвої. – К.: КІМ, 2009.. с. 399-407.

Ковальчук, О. А. (2009) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). с. 165-170. ISSN 2076-6173

Кривонос, О. М. (2009) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ БАКАЛАВРІВ МАТЕМАТИКИ З КУРСУ «ПРОГРАМУВАННЯ». Інформаційні технології і засоби навчання.

Н

Новицький, О. В. (2009) Інтеграція анотацій в Semantic Web. Модель інформаційного середовища. Технічний звіт. Інститут програмних систем НАН України. (Неопублікований)

П

Прилуцька, Н. С. (2009) Електронні бібліотеки та перспективи їх використання під час навчання студентів. In: Нові інформаційні технології в освіті для всіх: навчальні середовища, 22-23 листопада 2009 р..

Прилуцька, Н. С. (2009) Перспективи створення і проблеми використання електронних бібліотек. In: Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації.

Прилуцька, Н. С. (2009) Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математики. Інформаційні технології і засоби навчання, 10 (2). ISSN 2076-8184

Присяжнюк, Т. А. (2009) Структуроване мислення – наслідок структурного програмування. Формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін// Матеріали регіонального науково-методичного семінару.. с. 133-145.

Присяжнюк, Т. А. (2009) Сутність поняття “логічне мислення”. Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції.. с. 104-107.

Присяжнюк, Т. А. (2009) Тісний зв’язок математики та інформатики: на яких уроках та в якому віці потрібно починати розвиток логічного мислення? Актуальні проблеми математики та методики її викладання: Збірник наукових праць.. с. 50-56.

С

Спірін, О. М. (2009) Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти системи професійно-спеціалізованих компетентностей вчителя інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 5 (13). ISSN 2076-8184

Спірін, О. М. (2009) Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Спірін, О. М., Саух, В. М., Резніченко, В. А., Новицький, О. В. (2009) Проектування системи електронних бібліотек наукових і навчальних закладів АПН України. Інформаційні технології і засоби навчання, 6 (14). ISSN 2076-8184

Сікора, Я. Б. (2009) Використання інформаційних технологій у підготовці компетентного вчителя інформатики. Інформаційні технології в наукових дослідженнях і навчальному процесі : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 листопада 2009 р.). с. 146-149.

Сікора, Я. Б. (2009) Технологія формування професійної компетентності майбутнього учителя інформатики засобами моделювання. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція ,,Освітній процес: погляд зсередини” : зб. наук. праць. с. 18-21.

У

Усата, О. Ю. (2009) Особистісно орієнтовані технологій навчання у підготовці майбутніх учителів інформатики. Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції, 1.

Усата, О. Ю. (2009) Підготовка майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Усата, О. Ю. (2009) Підготовка майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Щ

Щехорський, А. Й. (2009) Динамічні моделі беззбиткових обсягів виробництва. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. Міжнародний збірник наукових праць (1(13)). с. 376-385.

Щехорський, А. Й., Рудківський, О. А. (2009) АНАЛІЗ РИЗИКУ ВТРАТИ ПРИБУТКУ І БЕЗПЕКИ В ОПЕРАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Вісник ЖДТУ (3 (49)). с. 203-208.

Щехорський, А. Й., Рудківський, О. А. (2009) Аналіз ризику втрати валового прибутку в інвестиційній діяльності підприємства. Вісник ЖДТУ. Економічні науки (1(47)). с. 158-162.

Цей список був створений у Fri Mar 29 10:22:41 2024 EET.