Елементи, в яких Відділ: "Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій" та Рік: 2018

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 156.

Стаття

Антонов, Є. В. (2018) Створення персонажу засобами графічного редактору. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 121-126.

Бенедисюк, М. М. (2018) Інтеграція міжпредметних зв’язків фізики та математики. Науковий пошук молодих дослідників (11).

Бенедисюк, М. М. (2018) Аналіз результатів педагогічного експерименту щодо формування міжпредметної компетентності на уроках фізики учнів основної школи. Наукові записки. Серія педагогічні науки (138).

Бенедисюк, М. М. (2018) Компетентність з фізики в учнів основної школи та її структурні складові. Наукові записки. Серія : Педагогічні науки, 2 (173).

Бенедисюк, М. М. (2018) Міжпредметні зв’язки як засіб формування наукового світогляду школярів. Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції.

Бенедисюк, М. М. (2018) Побудова системи завдань з фізики на основі міжпредметних зв’язків. International scientific and practical conference «Pedagogy in EU countries and Ukraine at the modern stage» : Conference proceedings, December 21-22, 2018. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing».

Бенедисюк, М. М. (2018) Реалізація компетентнісного підходу в процесі навчання фізики учнів основної школи. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів VII-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції / За заг. ред. М.І. Садового.

Вакалюк, Т. А. (2018) Використання хмаро орієнтованих засобів у навчанні бакалаврів інформатики для організації спільної проектної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (2 (93)). с. 46-51. ISSN 2076-6173

Вакалюк, Т. А. (2018) Добір масових відкритих он-лайн курсів для використання у підготовці бакалаврів інформатики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (3 (20)). с. 128-133.

Вакалюк, Т. А. (2018) Огляд web-орієнтованих компіляторів, що доцільно використовувати у навчанні бакалаврів інформатики. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота»: зб.наук. пр. / Ред.кол. : Козубовська І.В. (гол.ред.) та ін., 2 (1 (42)). с. 33-37.

Вакалюк, Т. А. (2018) Огляд існуючих масових відкритих он-лайн курсів, доцільних для використання у підготовці бакалаврів інформатики. Інформаційні технології в освіті та науці: Збірник наукових праць (10). с. 46-50.

Вакалюк, Т. А. (2018) Хмаро орієнтовані засоби організації спільної проектної діяльності бакалаврів інформатики. Матеріали науково-практичного семінару "Застосування хмаро орієнтованого навчального середовища для формування інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу в умовах реформи нової української школи" (17–21 травня 2018 р., м. Київ).

Вакалюк, Т. А., Степушенко, О. А. (2018) Ігри для дітей шкільного віку з вивчення мов програмування. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Сучасні інформаційні технології в освіті та науці” (08-09 листопада 2018 р.) / за ред. Т. А. Вакалюк. (6). с. 146-151.

Вакалюк, Т. А., Шевчук, Л. Д., Почтовюк, С. І. (2018) Використання інтелектуальних карт у навчанні учнів основної школи. Проблеми інформатизації навчального процесу в закладах загальної середньої та вищої освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 09 жовтня 2018 року. м. Київ. Укладач: Н.П. Франчук. с. 41-43.

Вербівський, Д. С. (2018) Електронне освітне середовище навчання математичних дисциплін: принципи побудови і структура. Наукові записки. Серія : Педагогічні науки (173).

Вербівський, Д. С. (2018) Електронне освітнє середовище як засіб підвищення ефективності навчального процесу. International scientific and practical conference «Pedagogy in EU countries and Ukraine at the modern stage» : Conference proceedings, December 21-22, 2018.

Вербівський, Д. С. (2018) Соціальне виховання та соціальна реалізація майбутніх учителів інформатики на засадах студентського самоврядування. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки (1).

Вербівський, Д. С., Карплюк, С. О. (2018) Розробка електронних освітніх ресурсів як засіб підвищення ефективності вивчення курсу загальної фізики у педагогічному закладі вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (61). ISSN 2311-5491

Вербівський, Д. С., Франовський, А. Ц., Єремеєва, В. М. (2018) ІКТ-підтримка в реалізації рейтингового оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів фізико-математичного профілю. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: Реалії та перспективи (64).

Вох, О. П. (2018) Використання графічних редакторів у конструюванні, моделюванні швейних виробів. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018. с. 234-236.

Гапонюк, Л. М. (2018) Створення навчальних ігор засобами мови програмування Scratch. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018 (9). с. 237-239.

Горобець, С. М. (2018) Методичні підходи щодо навчання комп'ютерній графіці студентів ВНЗ засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (1 (92)). с. 75-79. ISSN 2076-6173

Горпинич, І. В. (2018) Створення єдиної інформаційної системи шкільної освіти на базі програмного комплексу «Курс: Школа». Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018 (9). с. 240-241.

Гривюк, О. (2018) Технології 3D сканування. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018 (9). с. 242-245.

Гурський, В. В. (2018) Засоби спільної роботи над документами. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 222-226.

Доманський, М. В. (2018) Опис процесу створення низькополігнальної моделі фізичної лабораторії. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 12-15.

Дідківська, С. О. (2018) Використання хмарного сервісу Gmail API для автоматизації відправки електронних повідомлень. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 162-168.

Дідківська, С. О. (2018) Платформи хмарних обчислень: порівняльний аналіз. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці (9). с. 132-136.

Желєзний, В. В. (2018) Огляд можливостей графічного хмарного сервісу Figma.com для проектування інтерфейсів. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 176-179.

Карплюк, С. О. (2018) Структурно-функціональна модель інформаційно-аналітичної Web-орієнтованої системи управління освітнім процесом фізико-математичних факультетів закладів вищої освіти. Інноваційна педагогіка, 2 (4). с. 131-134.

Карплюк, С. О. (2018) Характеристичні особливості деяких модулів інформаційно-аналітичної Web-орієнтованої системи управління освітнім процесом у вищій школі. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (1(42)). с. 92-95.

Карплюк, С. О., Вакалюк, Т. А. (2018) Огляд функціональних можливостей програмного забезпечення для управління освітнім процесом закладу вищої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 65 (3). с. 262-276. ISSN 2076-8184

Карплюк, С. О., Кіпаєва, Т. Л. (2018) Основні етапи розробки електронних посібників для студентів фізико-математичного профілю. Інноваційна педагогіка : зб. наук. пр., 2 (7). с. 186-189.

Карплюк, С. О., Кіпаєва, Т. Л. (2018) Реалізація міжпредметних зв’язків в процесі підготовки бакалаврів фізики. Наукові записки (173). с. 107-110.

Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц., Кіпаєва, Т. Л. (2018) Особливості використання програмного забезпечення у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» (85). с. 103-108. ISSN 2413-1865

Ковальчук, В. Б. (2018) Створення «живої теми» для Android. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 136-141.

Концедайло, В. В., Вакалюк, Т. А. (2018) Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції. с. 141-145.

Концедайло, В. В., Вакалюк, Т. А. (2018) Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології і засоби навчання. (3 (65)). с. 133-151. ISSN https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2039/1347

Коротун, О. В., Кривонос, О. М. (2018) Етапи проектування хмаро орієнтованого середовища навчання баз даних майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 63 (1). с. 130-145. ISSN 2078-8184

Коцемир, К. О. (2018) Деякі аспекти упровадження веб-технологій у вищому педагогічному навчальному закладі. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці (9). с. 158-160.

Коцемир, К. О. (2018) До проблеми використання ІКТ в процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 46-50.

Краснов, Є. В., Гуменюк, С. П. (2018) Розробка органайзера для студентів ВНЗ засобами Java. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018 (9). с. 258-259.

Кривонос, М. П., Кривонос, О. М. (2018) Роль презентацій в навчальному процесі. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018 (9). с. 260-262.

Крошка, А. Ю. (2018) Векторний редактор для вивчення теми «Комп’ютерна графіка» в 6 класі. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці (9). с. 168-171.

Крошка, А. Ю. (2018) Вплив покоління Z на сучасну українську школу. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 142-145.

Кузьменко, Є. В., Кривонос, М. П., Кузьменко, С. В. (2018) Приклад використання платформи Arduino в курсі фізики середньої школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. с. 50-53.

Кузьменко, С. В., Кузьменко, Є. В., Кривонос, О. М. (2018) Апаратно-обчислювальна платформа Arduino для навчання. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018 (9). с. 263-264.

Лаврінков, І. О. (2018) Переваги використання фреймворку Django у створенні online-ресурсу для проведення конференцій. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 104-108.

Ляшенко, Д. Р. (2018) Огляд додатків для створення презентацій. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018 (9). с. 265-266.

Махомета, Т. М., Вакалюк, Т. А., Тягай, І. М. (2018) Інформаційно-комунікаційні технології навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри майбутніх учителів фізики й інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання (5 (67)). с. 173-186. ISSN 2076-8184

Москаленко, Т. О. (2018) Електронний освітній ресурс – невід’ємна частина інформаційно-освітнього середовища сучасної школи. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 254-256.

Москаленко, Т. О. (2018) Порівняльний аналіз підручників та електронних освітніх ресурсів. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці (9). с. 216-218.

Москаленко, Ю. О. (2018) Засоби реалізації додатку «Погода» під операційну систему Android. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 126-130.

Мінгальова, Ю. І. (2018) Інформаційно-комунікаційні технології як один із засобів реалізації науково-дослідної діяльності студентів фізико-математичних факультетів. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). с. 171-177. ISSN 2412-9208

Мінгальова, Ю. І. (2018) Огляд засобів побудови ментальних карт (Mind map) для підтримки науково-дослідної діяльності студентів. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 196-200.

Мінгальова, Ю. І. (2018) Огляд хмарних сервісів Google, що доцільно використовувати при написані наукових робіт з астрономії. Збірник матеріалів VI Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2018» (16 листопада 2018 р., м. Київ) [Електронний ресурс] / за ред. Спіріна О.М. та Яцишин А.В.. с. 35-38.

Мінгальова, Ю. І. (2018) Організація студентської науково-дослідної діяльності на заняттях із дисципліни «Основи наукових досліджень». Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2 (61). с. 126-131. ISSN 1992-5786

Мінгальова, Ю. І. (2018) Принципи використання гнучкого управління проектами SCRUM у науково-дослідній роботі студентів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 2 (7). с. 79-82. ISSN 2311-5491

Мінтій, І. С., Вакалюк, Т. А., Пірогов, В. М., Горлов, А. М., Мінтій, М. М. (2018) Аналіз програмних засобів для людей із порушеннями зору. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). с. 108-116. ISSN 2076-6173

Немченко, С. Г., Голік, О. Б. (2018) «Bricolage» – Method оf Reflexive Management Training for General Educational Institutions’ Future Leaders. British Educational Research Journal, 6(2) (44). с. 1481-1486.

Одинцов, О. В. (2018) Оптимізація графіки в Unity 5.X. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 268-272.

Осипчук, А. В. (2018) WordPress: основні поняття та переваги. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 119-121.

Осипчук, А. В. (2018) Засоби CMS для створення інформаційно-довідкових систем. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці (9). с. 224-226.

Поліщук, Ю. К. (2018) Інтерфейси передачі даних. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018. с. 219-221.

Поліщук, Ю. К. (2018) Алгоритм передачі координат ємнісного сенсорного скла. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці (9). с. 243-246.

Постова, С. А., Новіцька, І. В., Усата, О. Ю. (2018) Формування готовності майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності. Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота (2(43)). с. 214-220.

Севастьянова, О. В. (2018) Огляд сучасних платформ для дистанційного навчання. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 98-103.

Сога, Д. С. (2018) Використання хмарних технологій у професійній діяльності вчителя інформатики. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці (9). с. 250-252.

Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2018) Хмаро орієнтовані інтелектуальні карти як засіб інформаційно-аналітичної підтримки професійної діяльності викладача. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. (1). с. 227-234.

Степушенко, О. А. (2018) Переваги використання CMS Joomla. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 94-98.

Степушенко, О. А. (2018) Порівняльна характеристика найвідоміших CMS. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці (9). с. 256-259.

Сікора, Я. Б. (2018) Адаптивні моделі електронного навчання. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018 (9). с. 271-272.

Сікора, Я. Б. (2018) Врахування індивідуальних навчальних стилів під час підготовки майбутніх вчителів інформатики. Нові технології навчання: збірник наукових праць (91). с. 159-172.

Сікора, Я. Б. (2018) Підходи до створення адаптивної системи електронного навчання. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 160-162.

Усата, О. Ю. (2018) Інструменти для проектування web mobile application. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018 (9). с. 275-276.

Усата, О. Ю., Алексеєнко, В. В. (2018) Розробка Android-додатку для перевірки рівня теоретичних знань з курсу інформатики. Інформаційні технології в освіті і науці: Зб. наук. праць (10). с. 327-330.

Франовський, А. Ц., Карплюк, С. О., Вербівський, Д. С. (2018) Шляхи формування позитивного іміджу фізико-математичного факультету. Науковий пошук молодих дослідників: збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (11).

Хомутовський, О. І. (2018) Елементи робототехніки в шкільному курсі інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 139-140.

Хомутовський, О. І. (2018) Робототехніка в шкільному курсі. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018 (9). с. 281-282.

Яценко, О. І. (2018) Інтерактивні методи навчання математики з використанням середовища програмування Scratch. Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії». с. 82-84.

Яценко, О. І. (2018) Огляд функціоналу середовища програмування Scratch як засобу формування ІКТ-компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Компетентнісні засади освітньо-виховного процесу в умовах пожиттєвого навчання. Збірник наукових праць молодих дослідників (2). с. 135-139.

Розділ книги

Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц. (2018) Використання технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю. In: Теоретико-методичні аспекти навчання математичних дисциплін: Монографія. Вид-во, ПП «Рута», Житомир, с. 301-332.

Монографія

Бенедисюк, М. М. (2018) Задачі з фізичним змістом на уроках математики як можливість інтеграції шкільних курсів математики і фізики. Інший. Теоретико-методичні аспекти навчання математичних дисциплін : монографія / за ред. доц. А. В. Прус. – Житомир : Вид-во «Рута».

Доповідь на конференції або симпозіумі

Єжова, О. В., Гринь, Д. В. (2018) Автоматизоване проектування та виготовлення виробів індустрії моди. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Аврамчук, І. П. (2018) Векторна та растрова графіка:переваги та недоліки. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Алексюк, Ю. А. (2018) Детектування і розпізнавання об’єктів за допомогою комп’ютерного зору. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Антонов, Є. В., Вакалюк, Т. А. (2018) Теоретичні аспекти створення візуальних ігор засобами REN’PY. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Антонюк, Д. С. (2018) Візуалізація економічних та поведінкових концепцій. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Болтьонков, В. О., Левченко, С. В., Куваєва, В. І. (2018) Двосторонні паросполучення в задачах розподілу з уподобаннями та квотами. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Буров, О. Ю., Перцев, М. А. (2018) Оцінювання динаміки когнітивних можливостей старшокласників з використанням ІКТ. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Возносименко, Д. (2018) Підготовка майбутніх вчителів математики до використання засобів ІКТ під час формування в учнів валеологічних знань. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Волощук, Б. О., Горобець, С. М. (2018) Сучасні комп'ютерні технології в архітектурному моделюванні. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Ворожбит, А. В. (2018) Проектування веб-орієнтованого навчального курсу з інформатики. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Гаврилюк, О. Д., Вакалюк, Т. А. (2018) Огляд хмарних технологій, що можна використовувати у навчанні бакалаврів статистики. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Головня, О. С. (2018) Хмарні інтегровані середовища розробки у курсі з операційних систем для студентів педагогічних спеціальностей: досвід і перспективи. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Гурський, В. В. (2018) Популярні сервіси для створення карт знань. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Гусарова, О. В. (2018) Інформаційно-комунікаційні технології при викладанні математики в коледжах. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Данильчук, Д. О., Усата, О. Ю. (2018) Переваги та недоліки використання навчального порталу у навчально-виховній та науково-дослідній роботі студентів. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Доманський, М. В. (2018) Опис процесу сторення та анімації високополігональних моделей віртуального фізичного кабінету. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Драбовський, А. Г., Арапов, С. М., Денисюк, В. О. (2018) Проблеми підготовки ІТ-фахівців у вищіх навчальних закладах. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Дідківська, С. О. (2018) Людяність штучного інтелекту та тест Тюрінга. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Захарова, Ю. О. (2018) Розробка програм для оптимізації розривних функцій. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц., Кіпаєва, Т. Л. (2018) Використання вільного програмного забезпечення в процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю. In: Всеукраїнська науково-практична конференція, 09 жовтня 2018 року. м. Київ.

Когут, У. П., Дмитрук, О. Ю. (2018) Використання технології веб-квесту на уроках інформатики в закладах загальної середньої освіти. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Коптіла, Ю. М. (2018) Актуальність електронних навчальних посібників у сучасному освітньому середовищі. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Коротун, О. В. (2018) Використання хмаро орієнтованого середовища у навчанні баз даних майбутніх учителів інформатики. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Кос, А. В., Кіпаєва, Т. Л., Руда, І. В. (2018) Основні етапи створення 3-D об’єктів. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Коцемир, К. О., Кіпаєва, Т. Л., Руда, І. В. (2018) Використання веб-ресурсів як один із шляхів підвищення якості навчання студентів фізикоматематичного факультету. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Кривонос, О. М., Кривонос, М. П. (2018) Cамостійна робота як провідна форма організації навчальної діяльності студентів під час вивчення дисципліни «нові інформаційні технології». In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Кузьменко, Є. В., Кузьменко, С. В. (2018) Система стабілізації роботів. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Кучер, В. В. (2018) Мікросервісна архітектура та її особливості. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Кучеренко, І. І. (2018) Контроль успiшності навчальних досягнень студентiв медикiв засобами комп’ютерного online тестування. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Левченко, О. М., Шевчук, Б. В. (2018) Психологічні особливості електронного навчального середовища. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Лисюк, Л. П. (2018) Програмно-демонстраційний комплекс як один із засобів підвищення ефективності освітнього процесу. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Лисюк, Л. П., Кіпаєва, Т. Л., Руда, І. В. (2018) Аналіз програмного забезпечення для 3-D моделювання. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Лисюк, Л. П., Щехорський, А. Й. (2018) До проблеми створення сайтів. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Луб'яна, Ю. О. (2018) Методика використання діагностичних і спеціальних програм в процесі підготовки майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Лупаренко, Л. А. (2018) Критерії оцінювання наукових періодичних видань для включення до провідних міжнародних наукометричних баз даних. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Медведєва, М. О., Жмурко, О. І. (2018) Хмарні технології як засіб підвищення мотивації студентів до навчання. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Медведєва, М. О., Криворучко, І. І., Кагал, О. О. (2018) Використання хмарних сервісів Google для мотивації навчальної діяльності учнів. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Москаленко, Ю. О. (2018) Застосування ігрових технологій на уроках інформатики. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Мосіюк, О. О. (2018) Огляд хмарних технологій систем комп’ютерної алгебри. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Мудрий, Я. П. (2018) Ввивчення MS Excel в школах з поглибленним вивченням інформатики. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Мінгальова, Ю. І. (2018) Огляд он-лайн сервісів, що варто використовувати для саморедагування наукового тексту. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Місюк, О. В. (2018) Модернізація системи “HOME ACCOUNTS”. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Осипчук, А. В., Вакалюк, Т. А. (2018) Використання хмарних технологій у навчальному процесі ЗЗСО. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Перцев, М. А. (2018) ІКТ оцінювання інтелектуального розвитку учня для диференціації навчання в дослідницькому напрямі. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Пилипчук, Е. І. (2018) Штучний інтелект. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Поліщук, Ю. К. (2018) Алгоритм передачі даних EMMC карт пам’яті. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Постова, С. А., Зощак, Н. О. (2018) Використання веб-ресурсів у неформальній освіті школярів. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Почтовюк, С. І. (2018) Головні функції методичної компетентності вчителя інорматики. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Пірогов, В. М., Мінтій, І. С., Мінтій, М. М., Вакалюк, Т. А. (2018) Програмні засоби для людей із порушеннями зору. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Рижко, Д. В. (2018) Технологія використання віртуальної дошки Padlet у навчальному процесі. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Руда, І. В., Лисюк, Л. П. (2018) Електронний посiбник, як засіб підвищення рівня підготовки майбутніх учителiв iнформатики. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Семенюк, Р. А. (2018) Microsoft Dynamics NAV. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Степушенко, О. А., Вакалюк, Т. А. (2018) Ігри для дітей шкільного віку з вивчення мов програмування. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Сікора, Я. Б. (2018) Інструменти адаптивного навчання. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Ткаченко, І. А., Краснобокий, Ю. М. (2018) Інформаційно-комунікаційні технології навчання у підготовці майбутнього вчителя природознавства. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Усата, О. Ю. (2018) Онлайн-інструменти для організації науководослідної групової роботи студентів. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Усатюк, Я. В., Полякова, О. В. (2018) Особливості використання хмарних технологій у навчальному процесі. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Ущапівський, В. Я., Сікора, Я. Б. (2018) Технології створення web-квесту з інформатики. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Хлуп’янець, М. І. (2018) Засоби web-програмування. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Хомутовський, О. І., Хомутовська, С. В. (2018) Використання елементів робототехніки на уроках математики. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Шатківський, В. М. (2018) Порівняння окремих веб-орієнтованих середовищ навчання програмування. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Яцишин, А. В. (2018) Розвиток інформаційно-дослідницької компетентності аспірантів: етичні аспекти. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Книга

Вакалюк, Т. А., ed. (2018) Актуальні питання сучасної інформатики. Вип. 6. О.О.Євенок.

Лобанчикова, Н. М., ed. (2018) Тези доповідей І Всеукраїнської науково-технічної конференції «Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення». Видавець О. О. Євенок.

Бенедисюк, М. М. (2018) Збірник завдань з фізики міжпредметного змісту для учнів основної школи. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Дисертація

Коротун, О. В. (2018) Використання хмаро орієнтованого середовища у навчанні баз даних майбутніх учителів інформатики. PhD thesis, ЖДУ.

Коротун, О. В. (2018) Використання хмаро орієнтованого середовища у навчанні баз даних майбутніх учителів інформатики. Автореферат thesis, ЖДУ.

Постова, С. А. (2018) Підготовка майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Постова, С. А. (2018) Підготовка майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Навчальний матеріал

Коротун, О. В. (2018) Використання хмаро орієнтованої системи дистанційного навчання Canvas у навчанні баз даних. [Навчальний матеріал]

Усата, О. Ю. (2018) Методичні рекомендації до виконання та захисту курсових робіт. [Навчальний матеріал]

Інший

Спірін, О. М. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертацію Свиридюка Володимира Васильовича «Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх магістрів медсестринства на засадах технологічного підходу», представлену на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ ім. І.Франка.

Спірін, О. М. (2018) Відгук офіційного опонента, про дисертацію Колеснікової Ірини Василівни "Розвиток медіакультури вчителів у закладах післядипломної педагогічної освіти", подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук із спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти Галузь знань: Освіта/Педагогіка. ЖДУ імені Івана Франка.

Цей список був створений у Fri May 3 20:05:09 2024 EEST.