Елементи, в яких Відділ: "Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи" та Рік: 2021

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: O | Z | І | Б | В | К | М | О | П
Число елементів: 28.

O

Obodovych, O., Shevchenko, O., Myronchuk, V., Lymar, V., Sydorenko, V., Yakobchuk, R. (2021) Intensification of the inverted sugar syrup production using the rotorpulsation processing. Ukrainian Food Journal, 10 (3).

Z

Zahorulko, А., Zagorulko, А., Cherevko, О., Dromenko, О., Solomon, А., Yakobchuk, R., Bondarenko, O., Nozdrina, N. (2021) Determination of the heat transfer coefficient of a rotary film evaporator with a heating film-forming element. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies (114). с. 41-47. ISSN 1729-3774

І

Іваненко, В. О. (2021) Аналітичне забезпечення факторингових операцій. Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В.С..

Іваненко, В. О. (2021) Аутсорсинг маркетингового аналізу. In: VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики».

Іваненко, В. О. (2021) Фінансове планування як основний інструмент ефективного управління підприємством. Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб’єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти.

Іваненко, В. О., Бирицька, О. П. (2021) Аналітична оцінка якості сформованого пулу активів, що сек'юритизуються, як елемент маркетингової стратегії. КНЕУ.

Іваненко, В. О., Захарчук, Д. В. (2021) Оцінка рівня інноваційності України світовою спільнотою. Уманський національний університет садівництва.

Іваненко, В. О., Клімова, І. О. (2021) Особливості організації економічного аналізу маркетингової діяльності проєктним методом. ХНАДУ.

Б

Богославець, О. Г., Ілляшенко, І. О., Опанащук, Ю. Я., Царук, В. В., Юрченко, К. М. (2021) Протекційні заходи держави для підтримки туристичного бізнесу в умовах пандемії: світовий досвід та українські реалії. Експерт: парадигми юридичних наук і державного управління (2 (14)). с. 130-144. ISSN 2617-9660

Боцян, Т. В. (2021) Іммерсивні технології дозвілля: досвід індустрії гостинності. Формування сучасних концепцій управління туризмом та готельно-ресторанним бізнесом в умовах парадигми сталого розвитку.

В

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О., Саух, І. В. (2021) Методичні матеріали до проходження практик здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Вікарчук, О. І., Клімова, І. О., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О., Харчишина, О. В. (2021) Методичні матеріали до виконання кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка та 073 Менеджмент. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Саух, І. В. (2021) Інструктивно-методичні матеріали до написання курсової роботи з освітніх компонент: Маркетинг промислового підприємства,Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження, Маркетингові комунікації. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

К

Калініченко, О. О., Вікарчук, О. І. (2021) Impact of Covid-19 on the economy and society. In: V international scientific-practical conference modern transformations in economics and management, 26-27 березня 2021 року, Klaipeda, Lithuania.

Калініченко, О. О., Пойта, І. О. (2021) Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства. ЖДУ ім. І.Франка.

Кащук, К. М. (2021) Students’ self-management technologies as the basis of effective distance learning. Економіка. Управління. Інновації. ISSN 2410-3748

Кащук, К. М. (2021) Політичний маркетинг: деякі аспекти українського та закордонного досвіду. Topical issues of modern science, society and education.

Кащук, К. М., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О., Ковпака, А. А. (2021) Методичні рекомендації до написання курсової роботи з освітньої компоненти «Менеджмент та самоменеджмент». ЖДУ ім. І. Франка.

Клімова, І. О. (2021) Аналіз маркетингової діяльності підприємства як дієвий інструмент системи менеджменту: організаційний аспект. УНУС.

Клімова, І. О., Кащук, К. М. (2021) Методичні рекомендації до написання курсової роботи з освітніх компонент Політичний менеджмент, Політичний маркетинг, Політична аналітика і технології політичного звіту. ЖДУ ім. І. Франка.

Клімова, І. О., Кащук, К. М., Іваненко, В. А., Ніколаєнко, С. М., Фостолович, В. А. (2021) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до виконання дипломних робіт здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг та 073 Менеджмент. ЖДУ ім. І. Франка.

М

Мосійчук, І. В., Ковпака, А. А. (2021) Інформаційні системи в менеджменті. ЖДУ ім. І. Франка.

О

Опанащук, Ю. Я., Колісниченко, Т. О., Вергун, А. М. (2021) Світові досягнення та інноваційні технології в сучасному туристичному та готельно-ресторанному бізнесі. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку (27). с. 57-66.

П

Павлова, С. І., Боцян, Т. В., Лавренчук, В. О. (2021) Методичні рекомендації щодо проходження виробничої готельної практики та підготовки звіту для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа». ЖДУ ім.Івана Франка.

Павлова, С. І., Боцян, Т. В., Лавренчук, В. О. (2021) Методичні рекомендації щодо проходження виробничої ресторанної практики та підготовки звіту для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа». ЖДУ ім.Івана Франка.

Павлова, С. І., Боцян, Т. В., Лавренчук, В. О. (2021) Методичні рекомендації щодо проходження навчальної (ознайомчої) практики з роботи готелів та ресторанів та підготовки звіту для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа». ЖДУ ім.Івана Франка.

Павловська, Л. Д., Ковпака, А. А. (2021) Маркетинг інноваційних товарів:методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг. ЖДУ ім.Івана Франка.

Пойта, І. О., Калініченко, О. О., Дембовська, Б. (2021) Creative marketing as a tool of innovative development of the economy. ЖДУ ім.Івана Франка.

Цей список був створений у Thu Aug 1 00:13:20 2024 EEST.