Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови" та Рік: 2011

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Г | К | Л | М | О | П | Ч
Число елементів: 18.

Г

Голубовська, І. В. (2011) "Суворий літописець епохи": Панас Мирний і розвиток української дитячої літератури. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів. с. 156-160.

Гордієнко, О. А. (2011) Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності першокласників у позаурочній роботі з читання. // Науково-дослідна робота з проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 20 травня 2011 р.). с. 39-44.

Гордієнко, О. А. (2011) Основи риторики у системі формування педагогічної компетенції майбутніх педагогів. // Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ: збірник науково-методичних праць / За заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 95-101.

Гордієнко, О. А. (2011) Порівняльне вивчення літератур як засіб підвищення читацьких інтересів учнів. // Розвиток читацьких інтересів учнів у процесі вивчення української мови і літератури. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 97-108.

К

Климова, К. Я., Голубовська, І. В., Охріменко, Н. Д., Левківська, О. А. (2011) Курс лекцій з української мови (за професійним спрямуванням). ПП «Рута», Житомир.

Климова, К. Я. (2011) Імітаційне моделювання ситуацій професійної педагогічної комунікації у процесі навчання української мови на нефілологічних факультетах університетів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 33-37. ISSN 2076-6173

Климова, К. Я. (2011) Мовне портфоліо у системі безперервної самопідготовки майбутніх учителів до мовнокомунікативної професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 37-39. ISSN 2076-6173

Климова, К. Я. (2011) Засоби медіа-дидактики у площині навчання і самонавчання української мови майбутніх учителів. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (3). с. 119-123.

Климова, К. Я. (2011) Засоби медіа-дидактики у процесі навчання і самонавчання української мови студентів-нефілологів педагогічних ВНЗ. Матеріали ІІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 20 травня 2011 р. с. 99-106.

Климова, К. Я. (2011) КОМПЛЕКС ПРОЕКТІВ У СИСТЕМІ ІНТЕРАКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ. Вісник Черкаського університету. с. 123-127.

Климова, К. Я. (2011) МОВНА НОРМА І КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. с. 231-233.

Климова, К. Я. (2011) ТИПОВІ ПОМИЛКИ У МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-НЕФІЛОЛОГІВ. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (4). с. 141-145.

Л

Левківська, О. А. (2011) Систематизація знань студентів з лексикології, фразеології та лексикографії у процесі вивчення лексичного аналізу слова. (Матеріали ІІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 20 травня 2011 р.).

М

Марущак, О. М. (2011) РОЗВИТОК ЧИТАЦЬКОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ДИТЯЧОЇ ПЕРІОДИКИ. // Розвиток читацького інтересу учнів у проесі вивчення української мови і літератури: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 143-150.

О

Охріменко, Н. Д. (2011) Етимологічні розвідки на заняттях з українськомовних дисциплін. Науково-дослідна робота з проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 20 травня 2011 р.). с. 51-53.

П

Підгурська, В. Ю. (2011) Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Ч

Чупріна, О. В. (2011) Застосування мультимедійних засобів у початковій школі. Науково-дослідна робота з проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 20 травня 2011 р.).

Чупріна, О. В. (2011) ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ТА ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. // «Розвиток наукових досліджень, 2011»: Матеріали сьомої міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 28-30 листопада 2011 р., 7. с. 97-99.

Цей список був створений у Wed Dec 25 23:44:52 2024 EET.